Man main pani
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai
estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko
mun se lag kar nal chalo kia tu mere
mun mai pani agia
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
Banta: Kal Muje 10 logo ne Peeta. Santa: Phir tune kya kiya? Banta: Maine kaha salon ek-ek karke aao. Santa: Phir? Banta: Phir kya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta !
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan apny Mehmaan se: O yaara! Is Pankhay k neeche betho, Tumhain Sawab hoga.
Mehmaan: Sawaab, Woh kese?
Pathan: Hum ye Pankha Masjid se Utaar k laee hai...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by inayat khan (few years ago!)
Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki .
Band kerni h poore 2 ghante k liye.
Hakoomat k zulm ghareeb awam per .
Haath mera switch ki tarraf.
*””O GAYEEEEE….”’*
by Pak101.com (few years ago!)
Student:
Sir log Urdu English men bat krte hen,Math men Q Nhi?
Sir:
Zyada 3,5 na kr 9,2,11 hoja Warna 5,7 dhar dunga 6 k 36 Nazar aynge or 32 k 32 bahir ajynge!
studnt:sir g urdu,english hi theek hy
math waqai bakwas subject hy:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
New Theory:
Argument wins the person,
But loses d Relation..
So don't argue with your friends
Just.. Slap them & Say
..
..
..
Chup saale ..tu galat hai aur
main sahi baat khatam " :DSee more
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan khali kaghaz ko bar bar choom raha tha
Punjabi:Ye kya hai?
Pathan:Love letter aya hai.
Punjabi:Magar ye to khali hai
Pathan:Aj kal bol chal band hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki thi dewani si. Mobile lekar chalti thi,
nazre jhuka k, mobile mein kuch karti thi.
Jab bhi milti thi mujhse, yehi pucha karti thi...
Ye Mobile chalu kaise hota hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Ladke Ne Chinki Ko Offer Marne Ke Liye Sher Maara
Ladka: “Chalte Chalte Yun Hi Rook Jaata Hoon Main, Baithe Baithe Yun Hi Kho Jaata Hoon Main, Kya Yahi Pyaar Hai?”
Chinki: “Nahi Yeh Kamzori Hai, Bornvita Piya Karo.“
by Pak101.com (few years ago!)
Kuch log Dozakh (Hell) main bohot garmi main baray aram say soy paray thay,
aik Farishtay (Angel) nay dosray say pocha
yar yeh itnay aaram say Q soy howay hain?
doosray nay kaha
yeh sub Pakistan say aay hain, Garmi or Load sheding kay aadi hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)