Pati: Khana taiyar h?

Pati: Khana taiyar h?
Wife: thodi der aur
p:Thik h me bahr kha leta hu
W: 5 min ruko
P:5min me taiyar ho jayga
w: nahi me tiyar ho jati hu..

by Pak101.com (few years ago!) / 1009 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar Told His Friend

A Sardar Told His Friend:
Yaar, Ik LARKI Menu Hans K Wekhdi Ay

Friend:
Confirm Kar Le!!
Hans K Wekhdi Ay…
Ya Wekh K Hansdi Ay

by Pak101.com (few years ago!)
Burai ka badla

Pakeeza Jazba:
Jab Tum Kisi Ko Nazar Andaz Karo, Aur Woh
Tumhain Iska Badla Wafa Se De.
To Jaan Lo, K
Sharafat Dikha Raha Hai,
Zaroor Koi Matlab Hoga Kameenay Ka. :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pagal Doosry Pagal Se

Ek Pagal Doosry Pagal Se
(Mayoosi K Sath)

Sab Log Hamen Pagal Kyon Kehty Hain?

Doosra Pagal:Too Dafa Kr Yaar. . Ye Ley Leemo Ki Lasi Pi.

by Pak101.com (few years ago!)
GF-Chand Kitne Hote He?

GF-Chand Kitne Hote He?
BF-2,Ek Tum Aur Ek Upar

After Marriage:
Bv-Chand Kitne Hote He?

Pati-Andhi Ho?
Wo Uper Kharbooza Nazar Aa raha He

by Pak101.com (few years ago!)
Kya apko ladkian pasand hai?

Kya apko ladkian pasand hai?
Kya aap ladkion ki baten sunna chahte hai?
Kya aap hmesha ladkio se ghire rehna chahte hai? . . .
To beta Golgappe ka thela laga lo.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: mai Tmhare liye

Girl: mai Tmhare liye Aag pe chal skti hn,
Naddi me kood sakti hn.
Boy: so sweet
kya
Tum mujhe Abhi Milne
Aa skti Ho,?
Girl: pagal ho kya.!
itni dhoop mei.

by Pak101.com (few years ago!)
Suhag raat me santa cnfuse ho gya

Suhag raat me santa cnfuse ho gya ki nayi biwi se kya bolu..?
Akhir me bola- aapke ghrwalon ko malum hai, ki aap yahan mere saath ho?


by Pak101.com (few years ago!)
Ladkiyo Ko Ek Nek Salah

Ek Sunder Si Ladki Doctor Ke Pass Gayi Aur Boli.

Ladki: “Dr Saab, Meri Skin Bahut Soft, Sensitive Hai Aur Rang Bahut Gora Hai, Sone Se Pehle Kya Laga Ke Soya Karu?”

Doctor Ne Kuch Socha Aur Bola: “Darwaje Ki Kundi“

by Pak101.com (few years ago!)
Girl mare peche zindgi berbad

Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aag Per Qabu

Aik Haseen-o-Jameel Adaakara Ke Ghar Aag Lag Gaee

Aag Par Qabu Panay Main 10 Minut Lagay

Aur Aag Bujhany Walon Per Qabu Panay Main 40 Minute Lagay

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook