Banta call fm radio
Banta calls FM radio: I'v found sm1 named
Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?
Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2
him.;-
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
Santa ne apna cellphone leke dentist ke pass gaya tha. kyu?
kyunki use check karna tha ke uske cell mein bluetooth hai ki nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Bittu Ki Mummy Se Padosan: Janti Ho, Kuch Log Mujhe Meri Beti Ki Saheli Maan Lete Hai.
Bittu: Aunty Kya Apki Beti Abhi Se Apki Umra Ki Lagti hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Passing Through A Jungle
Churail Stops Him And Says:
Hoo Hoo Haa Haa Main Churail Hun..!
Sardar: Janta Hun Salii
Tere Aik Behan Mere Ghar Main Bhi Hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta ki khoob pitai huyi.Par Q?Q ki Dono B’Day party me muft ka khana khatepakde Gaye aur kehne lage:...“Hum Ladki walo ki taraf se hai” :P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boss to santa- jab se maine tumhe job se nikala he,
tab se tum roz mere ghar ke samne potty kyun
karke jate ho?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Santa-aapko ye batane ke liye ki main bhuka nai
mar raha..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Will you marry me?
Girl: No
Boy: But Why?
Girl: My family will not agree.
Boy: Who is in your family?
Girl: 1 Husband and 2 kids.
by Pak101.com (few years ago!)
1Bacha Bahut Der Se Ro Ra Tha
Maa Ne Pucha
Mele Laal Ko Qa Chaiye?
Tofee
Biskit
... Ya
milk?
Bacha:
Bash Ek sanam chahiyeee
aashqi ke liye..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Innocence
Kid (on phone): Madam, My son will not come to school today !
.
Madam: Who are you?
.
Kid: My Papa Speaking !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)