1 sardar ji ki shadi hui.
1 sardar ji ki shadi hui.
Rukhsati k waqt dulhan pehle maa k galay lag k roi,
Phir baap k, phir bhai aor behan k galay lag k roi.
Sardar ji ne dulhan le jane se inkar kr dia or kaha
“aey twade kolon chup nai hondi te mere kolon kinj howe gi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1181 views
Similar Jokes
Sardarji saw two Pakistani workers in Karachi. One of them dig a hole, and the other guy immediately fill it with soil again. They repeated the work again and again.
Sardarji couldn’t understand their job. He asked the Pakistanis about it.
Paki Worker replied: The third guy who plants the trees in holes is on leave today, & we are doing our duty.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :Isko Hindi ME Convert Karo
hey friend look a beautiful Girlis standing there".
Student: "wo dekho Saalo Tumhari BhappiKhad Hai."
by Pak101.com (few years ago!)
A Rule for success:
Always consult a lady before doing any important task in your life.
.
.
.
.
.
.
.
But act opposite to her advice
by Abdul Hannan (few years ago!)
Kashmir ki Wadiyon me
Barfili hawaon main
jhil k kinare bethe
RANJHA ko
HEER ne kia kaha??
?
"ULLU K PATHE"
HERO mat bn
Sweater Pehen Le Sale Mar Thand Lag jau gi.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press
kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot
ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ka Accident Ho Gya tha.
Doctor Ne Poocha:
Sardar se ke Accident Kaise Huwa hai tera?
Sardar:
O Yaar Main Morr kattan Laga Se,
Te Aggay Morr Hi Ni Hondaa se
by Pak101.com (few years ago!)
Banta Apne Dost Santa Ke Ghar Aya Hua Tha, Kuch
Der Baad Apas Mein Baatein Marne Ke Bad Bola.
Banta: “Yaar Main To Ghar Chala, Aaj TV Pe 40
Feet Ka Saamp Dikhane Wale Hai, Maja Aa Jayega
Dekh Ke”
Santa Udas Hote Hue: “Haan Yaar Maja To Aayega,
Par Main Nahi Dekh Paunga”
Banta: “Kyu?”
Santa: “Kya Karu Mera TV To Sirf 21 Inch Ka Hi
Hai Na“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
a worried man to psychologist
my wife treats me as if iam dog
dr. does she abuse u, hits u or strave u?
man; no no worse she wants me to b faith ful
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
25th december se a raha hai Pakistan
Ghambir: Mera koi puuchay to bol dena abhee abhee kholi ke saath bahir nikla hai ….
phone ghar per hi bhuul gaya hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)