Kisi ki bi nai manti
Agr ap ki wife kehna nai manti hai to
;->
gaur kiun karte ho kisi ki bi nai manti
is parcham k saye tale hum aik hain.
by Sabir shah (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Muftimal Baniya Apne Antim Samaye Par Apni Patni Ko Bulata Hai.
Muftimal: “Sunti Ho Tum Kaha Ho?”
Patni Daudi Chali Aayi Aur Boli: “Haan Ji, Main Yahaan Hoon”
Muftimal: “Mera Beta Aur Beti Kahaan Hai?”
Bache Bhi Muftimal Ke Paas Aaye Aur Bole.
Bache: “Ji Papa, Hum Bhi Yahi Hai”
Muftimal Ko Ye Sun Kar Gussa Aa Gaya Aur Vo Bola
Muftimal: “Jab Tum Sab Idhar Ho To Phir Sath Wale Kamre Ka Pankha Kyun Chal Raha Hai?“
by Pak101.com (few years ago!)
Modern Insult-
.
.
Boy to Girl- I love you and want to marry you
.
.
.
Girl :- Apni shakal dekhi hai
.
.
.
Boy:- Dekhi hai tabhi to tere paas aaya hoon warna katrina kaif ke paas jaata…:p :O :D :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Reporter To Meera: What Is Your Favorite Dish & Drink?
MEERA: Mother Of Potato & one Leg Mango Juice
Reporter: Main Samjha Nahi!?
MEERA: Oh My God! You Pendu’s, Ek To Tum Peoples Ko English Nahi Aati. Main Ne Kaha Mujhe
Aaloo Keema aur Langray Aam Ka Juice Pasand Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larka:ya habibi wil you bi my jalebi?
Larki:habibi haya haya
Aj se tu mera bhaiya
by Sabir shah (few years ago!)
Khobsurt log hamesha ye kiun kehte hain k me abi busy hoon
socho
.
.
nai pata
.
Pher btaun ga me abi busy hun
by Sabir shah (few years ago!)
Race Dekhte Huey Sardar 2 Fellow Sardar: Inaam Kis Ko Mile Ga ?
2nd: Sab Se Aagey Waley Ko
1st Sardar: Tau Phir Peeche Waley Kyon Bhag Rahe Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Breaking News
ATM @ Gulshan-e-Iqbal Is Jammed &
Not In Working Condition
.
.
.
Because
.
.
.
Sardar’s Wife Put Hair pin In Machine
When It Said”, Enter Ur PIN”
by tanveer hussain (few years ago!)
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
santa: yaar tu to aaj doctor k paas jaraha tha, gaya q nahi?
.
banta:yaar woh me kal jaonga aaj meri tabiyet kharab hai..
by Kashif (few years ago!)
Band Clinic Ke Aage Lambi Line
1 Sardar Bar-Bar Line Me Ghusta
Log Usko Pakad Ke Piche Phek Dete
Srdr:Lage Raho Salo Mebi Clinic Nahi Kholuga
by Tanveer Hussain (few years ago!)