Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai

Ek Sawal?
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai?
.
.
.
.
.
.
Zaroori Nahi Ke Abhi Reply Karo.
Jab Mehsoos Karo To Bata Dena.

by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Koi Bat Nahi Behan!

Ek Pathan Phone Karta Hay
To Awaz Ati Hay: Is Call K Liye Apka Balance Naa Kafi Hy

Pathan: Koi Bat Nahi Behan!
Tum Hum Se Bat Käro Itnä Hi Käfi Hay

by Pak101.com (few years ago!)
Kya Tum Mumbai Ja Rahe Ho

1st Behra:
Kya Tum Mumbai Ja Rahe Ho?
2nd Behra:
NaHi,
ME To Mumbai JaRaha Hu
1st Behra:
Accha,
ME Samjha Tum Mumbai JaRahe HO.!!

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhara Hamara

Shohar: Main tang aagaya hon, Tum humesha Mera Ghar, Meri Car, he kehti rehti ho.
Kabhi Hamara bhi keh diya karo.
Ab Almaari main kya dhoondh rahi ho?


Biwi: Hamara Dupatta.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar


Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la:

Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la: “btao tmhari akhri khwahish kia hai?”
.
.
.
Sardar: menu dar lag reya a, mera hath pharr lawo:)

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ajeeb Farmaish Santa Ki

Ek Baar Santa Ke Gaanv Mein Ek Minister Aya Hua Thha
Logo Ne Apne Gaanv Ko Sudhaarne Ke Liye Kayi Cheezo Ko Maang Ki

Santa Bhi Bola: “Hume Apne Gaanv Mein Pul Chahiye”
Minister Hairan Hote Hue: “Par

Tumhare Gaanv Mein To Koi Nadi Hi Nahi Hai”

Santa: “To Fir Hume Nadi Bhi Chahiye“

by Pak101.com (few years ago!)
Santa class me haans raha tha

Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?

Santa : Tum kaun ho?

Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!

by Pak101.com (few years ago!)
dead dog

1 admi k ghar ka samny kutta mara para tha uss ny muncipal commetie ko phone kiya"mery ghar ka samny kutta para hy utha lein"
jawab mila:wahin dafan kar do.
us admi ko gussa tow bohat aya par tahamul sy bola"g mein dafan karny laga tha magar marhoom k bachon ko itlaa karni thee"

by sarmad abbas (few years ago!)
Station jane k kitne paise logay

pathan: Station jane k kitne paise logay?

Ricksha wala: 50

Pathan: 20 lelo

Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega

Pathan: Tm peche betho hum le k jayega

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sheikh: Mera aba mar gya News k kitny pesy logy

Sheikh: Mera aba mar gya News k kitny pesy logy

Editor: 50Rs/Word

Likho ‘Ghafoor Died’

Editor: sir At least 6Words

Sheikh: Gafoor Died, Suzuki mehran for Sale!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
life me kabhi serious na hona

life me kabhi serious na hona
tention na lena
always find time 2 laugh
varna log kahenge ghor kalyug aya he aj kal CARTOON b nahi haste

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook