Karren not marriage with shahid
Why Kareena did not marry Shahid? Bcoz she
wanted a new surname after marriage. Not Kapoor
agiain
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1016 views
Similar Jokes
Teacher Ne Bachho Ko Samjhane Ke Liye Usnke Ek Sawal Puhca.
Teacher: “Batao Bacho Sabse Jyada Nasha Kis Cheez Mein Hota Hai?”
Pappu: “Mam Books Mein”
Teacher: “Wo Kaisi?”
Pappu: “Unko Kholte Hi Neend Aane Lag Jati Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Passing Through A Jungle
Churail Stops Him And Says:
Hoo Hoo Haa Haa Main Churail Hun..!
Sardar: Janta Hun Salii
Tere Aik Behan Mere Ghar Main Bhi Hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa se uske pita ne pucha: Tumhari class mein sabse mehnati student kon hai?
Santa: Sabse mehnati to mein hi hu.
Pita: wo kaise?
Santa: homework dikhane ke baad sare bache baith kar pdhai karte hain, tab mein akela hi pichli bench per khada rehta hu.
by Pak101.com (few years ago!)
BRITISH: WHY U ALL MUSLIMS R IN DIFFRENT COLOURS? LOOK V R ALL WHITE
DR ALLAMA IQBAL SAID: HORSES R IN DIFFERENT COLOUR BUT ALL DONKEY R SAME.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Darling Ro Kyun Rahi Ho ?
Pappu’s Wife: Meine Itni Mehnat Se Aapke Liye Sandwich Banaya, Aur Dekho Yeh Kutta (Tommy) Kha Gaya…
Pappu: Tum Tension Mat Lo, Mein Tumhare Liye Doosra Tommy Le Aaunga
by Pak101.com (few years ago!)
manish ko uska sasur jute maar raha tha anish : Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha Se 2oo Miss CA|Lz Di Ha Kyon ?
Banta Wo Is Lye MA Tujhe BohatMiss Kr Raha Tha ...=P;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Xtra Sheet Please
Qayamat k din farishton nay sub logon se kaha k
sub apne gunah 1 paper per likh do.
Sub ne likh liye to achanak aapki awaz aai XTRA
SHEET PLZ
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa’s wife: Oye JI stop looking at other women you are married now.
Santa: Arre you mean if I am on diet I cant look at the menu also?
by Pak101.com (few years ago!)
Patni: Suno agar main mar jaaungi, toh aap royenge kya?
Pati: Toh abhi kya hans raha hoon kya……
by Pak101.com (few years ago!)