Karren not marriage with shahid

Why Kareena did not marry Shahid? Bcoz she
wanted a new surname after marriage. Not Kapoor
agiain

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1016 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Teacher Ne Bachho Ko

Teacher Ne Bachho Ko Samjhane Ke Liye Usnke Ek Sawal Puhca.

Teacher: “Batao Bacho Sabse Jyada Nasha Kis Cheez Mein Hota Hai?”

Pappu: “Mam Books Mein”

Teacher: “Wo Kaisi?”

Pappu: “Unko Kholte Hi Neend Aane Lag Jati Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Passing Through A Jungle

A Sardar Passing Through A Jungle
Churail Stops Him And Says:
Hoo Hoo Haa Haa Main Churail Hun..!

Sardar: Janta Hun Salii
Tere Aik Behan Mere Ghar Main Bhi Hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa se uske pita ne pucha:

Santa se uske pita ne pucha: Tumhari class mein sabse mehnati student kon hai?

Santa: Sabse mehnati to mein hi hu.

Pita: wo kaise?
Santa: homework dikhane ke baad sare bache baith kar pdhai karte hain, tab mein akela hi pichli bench per khada rehta hu.

by Pak101.com (few years ago!)
INTELEGENT ANSWER

BRITISH: WHY U ALL MUSLIMS R IN DIFFRENT COLOURS? LOOK V R ALL WHITE

DR ALLAMA IQBAL SAID: HORSES R IN DIFFERENT COLOUR BUT ALL DONKEY R SAME.

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Darling Ro Kyun Rahi Ho

Pappu: Darling Ro Kyun Rahi Ho ?
Pappu’s Wife: Meine Itni Mehnat Se Aapke Liye Sandwich Banaya, Aur Dekho Yeh Kutta (Tommy) Kha Gaya…
Pappu: Tum Tension Mat Lo, Mein Tumhare Liye Doosra Tommy Le Aaunga

by Pak101.com (few years ago!)
manish ko uska sasur jute maar

manish ko uska sasur jute maar raha tha anish : Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha Se

Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha Se 2oo Miss CA|Lz Di Ha Kyon ?

Banta Wo Is Lye MA Tujhe BohatMiss Kr Raha Tha ...=P;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Xtra Sheet Please

Xtra Sheet Please
Qayamat k din farishton nay sub logon se kaha k
sub apne gunah 1 paper per likh do.
Sub ne likh liye to achanak aapki awaz aai XTRA
SHEET PLZ

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa’s wife: Oye JI stop looking

Santa’s wife: Oye JI stop looking at other women you are married now.
Santa: Arre you mean if I am on diet I cant look at the menu also?

by Pak101.com (few years ago!)
Pati Patni Funny Chemistry

Patni: Suno agar main mar jaaungi, toh aap royenge kya?

Pati: Toh abhi kya hans raha hoon kya……

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook