Pati Patni Funny Chemistry

Patni: Suno agar main mar jaaungi, toh aap royenge kya?

Pati: Toh abhi kya hans raha hoon kya……

by Pak101.com (few years ago!) / 940 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Khrab mosam

GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek He
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek He
Te Mousam Nawa Pa D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
I am Already Dirturbed

A beautiful slogan behind the car of a married man, "Please do not distub, I
am already disturbed.".

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Molana Jumay K Khutbe Main

Molana Jumay K Khutbe Main:
Aj Kal Cable Pe Channel
Bohot Kharab Aa Rahe Hn!
Aadmi Bola:
Nahi, Hmare Ghar To Saaf Aa Rahe Hn Aap Apna Taar Check Karo.:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Akhir Ye Julam Kab Tak Chalega

Bete Ne Rote Hue Apne Baap Se Puchha: “Papa Aap Jaise Mujhe Marte Ho, Waise Dadaji Bhi Aapko Marte The Kya?”

Baap: “Haan Beta, Bilkul”

Beta: “To Ye Khandani Haramipana Kab Tak Chalega“

by Pak101.com (few years ago!)
Sharab body ko khatam karti hai

Sharab body ko khatam karti hai,
Sharab samaj ko khatam karti hai,
Aao aaj iss sharab ko khatam karte hai,
Ek bottal tum khatam karo ek hum khatam karte hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Jawani and Burhapa

Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gifts kia kia

Larkian aik dosre ko gift karti hain flower,perfume,necklese,
larkay ek dosry ko karte hain ye lo bachi ka number mera mat btana

by Sabir shah (few years ago!)
Shadi Se Pahle Girlfirend

Shadi Se Pahle Girlfirend Apne Boyfriend Se Puchti Hai

Girlfriend: “Chaand Kaha Hai?”

Boyfriend: “Ek Upar Aur Ek Tum.”

Shadi Ke Baad Vo Hi Patni Jab Apne Pati Se Puchhti Hai.

Patni: “Chaand Kahan Hai?”

Pati: “Andhi Hai Kya? Wo Upar Kya Tera Baap Torch Leke Khada Hai?“

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj Kal Tu Ki Kar Rha h

SANTA: Aaj Kal Tu Ki Kar Rha h
BANTA: PGDCA
S:Wo Ki honda ae
BANTA:
Papa G De Cash pe Aish

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Jie Calls Air India

Sardar Jie Calls Air India:
How Long Does It Take To Fly To Amritsar??

“Just A Second,”Says Receptionist.

“Thank You”.
Says The Sardar & Hangs Up:))

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Ek pagal dusere se

Pappu asked 1 question

Shadi Se Pahle Girlfirend

Aati Thi Jaathi Thi

Ek bar ek ladka samosa

A Tiger was giving wedding p..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook