Mai Maike ja rahi hu, tumhe
Wife: Mai Maike ja rahi hu, tumhe Talak ki Notice bhej dungi!
Husband: Ja ja, Mithi Mithi bate Karke Mujhe khush karne ki koshish mat kar...
by Pak101.com (few years ago!) / 1252 views
Similar Jokes
1 charsi dusre se: Tujay pata hay bhaarat aur hindustan may jang ho rahi hay. 2nd charsi:
shukar hay india beech may nahi ayea warna bohat tabahi hoti.
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU:Meri billi mar gai
MOLU:kese mari
GOLU :Maine use nahala diya tha
M- nahalne se b kahi billi marti h
G-Maine nahalane k bad use nichod b thi
by Pak101.com (few years ago!)
Policeman:Madam is Pool me nahana mana hai.
Lady:Jab main Kapde Utar rahi thi tab kyo nahi Bataya.
Policeman:Pabandi Nahane pe hai Kapde utarne pe nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi Se Pahle Girlfirend Apne Boyfriend Se Puchti Hai
Girlfriend: “Chaand Kaha Hai?”
Boyfriend: “Ek Upar Aur Ek Tum.”
Shadi Ke Baad Vo Hi Patni Jab Apne Pati Se Puchhti Hai.
Patni: “Chaand Kahan Hai?”
Pati: “Andhi Hai Kya? Wo Upar Kya Tera Baap Torch Leke Khada Hai?“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh
ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko
kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat
jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh
sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi
tala main khol deta hoon”
Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi
kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan service shoes ke dukan par
Bari guarantee daindey o
jutti ne tay 2 din v nai kaddy
dukandar: huwa kay hai
pathan: Masjid vichon chukki gai ey.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Jo Ander Aane K Liye Sab Se Chota Sentence Bole Ga
Ussey Gift Mile Ga
Eng Child: May I Come In?
Urdu Child: Mai Andr A Skta Ho?
Memon: Achivina
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: My wife and I never argue.
Banta: Not even when she is right?
Santa: I don`t know. That has never happened with me.
by Pak101.com (few years ago!)
santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite
ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI
Se baat krti ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by hearthackervsgirls (few years ago!)