a child said 2 pregnent lady.

a child said 2 pregnent lady..
Ye pait me kya hai ???
.
.
Lady:" Isme mera pyara sa cute sa
baby hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Child:" Itna pyara tha to usko kha kyu liya??

by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Gang of SARDARS broke a Bank.

Gang of SARDARS broke a Bank.
Instead of cash they found Botles full of Chilled
Red Wine,
&
&
&
&
&
Happily they drank went away.
Next day Headline aai: Blood Bank lutya gya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar and Bomb

2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha

by Mohammad Ali (few years ago!)
Sir Provide Me Your Pan Card No

Man At Petrol Pump: “Full The Tank Of The Car”

Attendant: “Sir, Please Provide Me

Your Pan Card No.”
Man: “What, Why?”

Attendant: “Sir, Its A High Value Transaction“

by Pak101.com (few years ago!)
Ik Gujarati Babu ke 2 kids the:

Ik Gujarati Babu ke 2 kids the: Raju aur Sanju.

Raju: Papa, Sanju apko gadhe ke barabar bhi nahi samjhta.

Sanju: Nahi papa, yeh jhooth bol raha hai, mein to samjhta hoon ji.

by Pak101.com (few years ago!)
Chinti Aur Hathi Ka Pyar

Chinti Auto Mein Beithi Or Ek Pair Bahar Rakha.

Autowala Bada Hairan Hua Aur Usne Akhir Chinti Se Puch Hi Liya

Driver: “Mam, Pair Andar Rakho”

Chinti: “Nahi, Raste Mein Hathi Aayega To Salo Ko Laat Marni Hai, Kal Saala Aankh Maar Ke Gya Tha

by Pak101.com (few years ago!)
3 chezian hyn, jin ke wja

3 chezian hyn, jin ke wja se insan "JANAT" mey dakhil nai ho sakta. 1: "SHIRK" KRNy wala 2: "SALAM" mey pehal na KRNy wala 3: "CYCLE" pe mohr lagane wala

by Abdul Sami (few years ago!)
Pyar Kya hai

Pyar Kya hai.. ??

P: Phone Karo =Paise ki barbadi

Y: Yaad Karo= Dimag ko tension

A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho

R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..

Toh tension mat lo yaar,

Mat karo Pyar vyaar.. :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
TEACHER: Last year u were inlove

TEACHER: Last year u were inlove
withthat girl
&
this year u r in love with other...!
What do u think of urself...??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: SEMESTER change.
SYLLABUS change..:p

by Pak101.com (few years ago!)
aek pthan

aek pthan jab kam pr aya to us ny apny dost sy kaha mein aj apni wife ko kiss kr ky aya hoo
to us ka dost bola usy to mein ny bhi kiss ki to pthan bola pehly to mein ki thi na...

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Hamare Desh Ki Aausat

Santa: Hamare Desh Ki Aausat Mrityu Dar Kya H?

Banta: 100%.
Santa: Kaise?

Banta: Jo Paida Hota H, Wo Mar Hi Jata H.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook