Khana Khaya Kya
Naman: Yaar Chaman tune us aadmi ko itna bura kyu peeta?
Chaman: Usne mujhe poocha ke “Khaana khaaya kya”?
Naman: Arey, bhala kya galat poocha, bekar hee maar diya tune
Chaman: Main uss time toilet se potty karke aa raha tha…..
by Pak101.com (few years ago!) / 1796 views
Similar Jokes
Ek pathan bus me jarha tha,
saamney bethi aurat apny bachy ko bar bar bol rhi thi jaldi ye biscuit khalo warna me un uncle ko dydun ge.
pathan tang a kar bola"
.
O khala jaldi faisla kro hum 4 stop aagay aa gaya hay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Judge ( chor se ) : tum pandharvin baar adalat mein aaye ho is liye tum par pachaas hazaar rupay jurmana aed kya jata hai.
chor ( haath bandh kar ) : huzoor! baqaida anay walay gahak ke sath kuch to riayat honi chahiye
by Mazhar Khan (few years ago!)
5 Phatan Mil kAr Minar-e-PAKistaN ko dHika lAga rEhay tHay,
eK adMi nE pOcha kYa kAr rEhay ho ?
PHaTaNoN nE kAha :
Hamare Ustad ne kaha hAi k Pakistan kO le kaR Agy bHaRo . ;-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press
kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot
ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 cockroach ICU main admit hue....
1st: kisne mara??...
2nd: aray kisi ne nahiye larkian mujhe dekh k itna chillati hain k heart attack ho geya tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dost: Biwi sy leraai khatam hoe?
2nd Dost: Ha Ghutny taik k Myre
Pass ae the
1st Dost: Yay hoe na mardo wali bat,
Us ny Ghutny taik k keya kaha?
2nd Dost: Yay he k
BED k Nechy sy nikal ao kuch
nae kaho ge
by A. Sami (few years ago!)
New Version of Old Dialogue:
Mere Paas Facebook Hai
Twitter Hai
Orkut Hai
Tumhare Paas Kya Hai?
Smart Boy Answer:
Mere Paas "KAAM DHANDA" hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor:
Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna Paadega
Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia
Admi Hosh Ma Aa Ke Bola:
Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?
by Pak101.com (few years ago!)
Judge- Tumne Samaaj K Liye Kaun Sa Bhala Kaam Kiya Hai
Mujrim- Saab, Humare Karan Hi Police Aur Adalat Me Lakho Logo Ko Naukri Mili Hui Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Saab, coffee peen vaste 20 Rs de do.
Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.
Bhikhari: Naal girlfriend vi a.
Saab: Wah! bhikahri ho ke girlfriend vi bana lai a.
Bhikhari: Nahi saab, girlfriend ne bhikhari bana dita a.
by Pak101.com (few years ago!)