1 Murgi ne india pakistan
1 Murgi ne india pakistan
border par 1 Anda diya.
Dono desh
1 ande k liye larrne lage,
Faisla hua jo dusre desh ki zyada ladkiyo ko kiss
karega
anda uska hoga,
Indians ne 20,000 pakistani
Ladkiyo ko kiss kiya,
Pakistani excited ho kar bole:=
Ab humari bari hai. Indians:= Chhoro yaar Anda
tum hi rakh lo.. =D :O =
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1142 views
Similar Jokes
Ye Jo Aag Dil Mai Lagi Hy Zamane Mai Laga Donga,
Uski Doli agar Uthi
To
To
To
(,”)
<))> XcuSe mE
_||_..
Koi Baat Nahi,
Dosri Phansa Lon Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1st srdarni : 20 saal tk meri koi olad ni hoi
2nd srdarni: tey fer tu ki kita?
1st: Fer main 21 saal di hoi tey abay ne mera viah kr dita, tey fer olad hoi:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor:" Santa! Your daughter has died!"
.
.
Depressed, Sardar jumps from 100th floor
... .
.
.
At 50th floor he remembers "I don't have a daughter!"
.
.
.
At 25th floor: "I'm NOT married!
.
.
.
.
At 10th floor: I'm "Banta NOT Santa
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bachay ka school main 7th class main new admision howa .
Teacher. beta batao Allama iqbal koN hain?
Bacha. hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social
Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr
WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Ek Sardar doosre sardar se:
Yaar bata motorcycle ke kitne tyre hote hai?
2nd sardar: 2 hote hai.
1st sardar: Nahi do nahi 6 hote hai
2nd sardar: Woh kaise?
1st sardar: Iss tarah 4 Motor ke aur 2 cycle ke.
by Pak101.com (few years ago!)
PerPos New Style
Boy to Girl- Mai aapse Frindship Karna Chahta Hu
Girl- Meri Sagai Ho Gyi He
Boy-Fir Bhen Ban k Apni Kisi Saheli Se Baat Kra
De
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1Sardar aur Pathan ko 1000 rupee road per gire mile to sardar kehta ke 50-50 karte hain to Pathan bola baqi 900 ka kiya karen ge!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aaj Light Khana
Santa standing below a tubelight with an open mouth
WHY??
Coz his doctor advised him, "Pet me dard hai to aaj light khana"
by Pak101.com (few years ago!)