Dukandar aorat ko
Dukandar aorat ko kapre dikha dikha kar thak gya aakhir bola:Afsos hai k apko koi kapra psand nai aya
Aorat:koi bat nai
Me to wese bhi sabzi lene aai thi
by Mazhar Khan (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
Raton ko uth ker
khayalon se ho ker
yadon me kho ker
Tumhe kya khabar hy
Me apne KHUDA se kiya mangti hon,
Viraano me ja kerDAMAN pehla ker
ANSON baha ker
Tumhe kiya khabar hai Me apne KHUDA se kiya mangti hon
tum to kaho ge kisi dil bur ki
Kisi DIL NASSHIN ki wafa mangti hon ,
Ye be galat hai
wo b ghlt hai
Me apne KHUDA se sirf BIJLI ane ke dua mangti hon :(
by Mazhar Khan (few years ago!)
Solid insult
Papu to girl: Mai aapse dosti karna chahta hun.
.
.
.
.
. .
Girl: Hamari dushmani kab thi mere BHAIYAA
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Complete the sentence..
.
.
.
.
“Early to bed and early to rise……..”
.
.
.
.
.
.
Student:
“This Man has no interest in his wife..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Ladki ne Apna Result Dekha aur boli...
.
Kya?
Mai Fail Ho gayi ..
aur Wo bhi English mein?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UNPOSSIBLE! :P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Miss apne kal mujhe call q ki thui kya kaam tha mujh se??
Teacher: Main ne to koi call nhn ki.
Pathan: To phir mere mobile pe kyun likha tha "1 miss call"?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon
mangwaye ga...?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Why'd the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.
by khalid hussain (few years ago!)
Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha thaP
logo ne pucha kia hua sardar ji?P
sardar ji bola meri bhabhi achi aurat nahin he ji.P
logo ne pucha q kia hua?P
sardar bola yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun"kis se bat kr rhe ho?"sab bolte hein
.
.
.
.
.
.
"TERI BHABHI SE
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Student doosray se: "Bhai ye LARKI kya hoti hai?"
Doosra: "Pata nahi Bhai! Main to khud DAWOOD COLLEGE main parhta hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by Pak101.com (few years ago!)