1baar Adnan sami k ghar me
1baar Adnan sami k ghar me chor aayaAdnan chor K upar baitha Or bola Ramu police ko bulaRamu- Sahab chppl nhi mil rhiCHOR bola-Meri pehen le par Jaldi Jaa.
by Pak101.com (few years ago!) / 1032 views
Similar Jokes
Father: When I was a young man, girls knew how to blush.
Son: What did you say to them?
by Pak101.com (few years ago!)
Question:
Kiya Orat, Admi Ko Lakhpati Bana Sakti Hai..?
.
.
.
.
.
.
.
AnsWer :
Yes,
Par Admi Crorepati Hona Chahiye..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
TEACHER: Last year u were inlove
withthat girl
&
this year u r in love with other...!
What do u think of urself...??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: SEMESTER change.
SYLLABUS change..:p
by Pak101.com (few years ago!)
Inspector 2 Santa:
Phansi Se Pehly, Bata Teri Aakhri
Khwahish Kia Ha?
Santa:
Mery Pair Uper Or Sir Neechy Ker
K Phansi De Do-:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tufani andheri raat me 12 baje
kabristan k jungle me
1 bhoot dusre ko samjha raha tha
.
Ghabra mat,sb vahem hai,
koi Rajnikant-vajnikant nai hota"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan ka school main 7th class main new admission hua .
Teacher: beta batao Allama iqbal kon hain?
Pathan: hum ko kya pata hum to school mai naya aya he…
by Pak101.com (few years ago!)
Munna- Aey Circuit, ladki ko patane ke liye kya
karne ka?
Circuit- Simple bhai, "Minto Fress" khane ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gayon mein aik shakhs ka inteqaal ho gia aik saheb tazyat kay liye in kay betay kay pas gaye aur poocha marhoom ko kia bimari thi.
Betay nay jawab mein kaha burhapa khood aik bimari hai.
Woh saheb bolay: Waqai hamaray mohallay mein bhi teen char bachay isi bimari mein maray hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Main ghar late aaya to Dad ne poochha: "Where were you.
.
Maine kaha: "Friend ke ghar tha...
.
Dad ne mere hi saamne mere 10 friends ko call kiya.
.
4 ne kaha: "Haan Uncle, yahin par tha...
.
2 ne kaha: "Abhi just nikla hai...
.
3 ne kaha: "Yahin hai Uncle, padh raha hai, phone dun kya.
.
1 ne toh hadd hi kar di, kaha: "Haan Papa bolo kya hua...
.
Ab bolo "Har ek friend zaroori hota hai!"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Station Jany k Kitne Paise logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche betho hum le k jayega
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)