Film Director: Tum ko 200 feet

Film Director: Tum ko 200 feet ki height se
swimming pool me jump lagana hai.
Film Actor: Par mere ko tairna nahi aata, mein
doob jaunga.
Film Director: Chinta Mat Karo, pool me paani nahi
hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 832 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mun main pani ana

Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mubarak ho!


NURSE: Mubarak ho! Is waqat 2 baj rahy hen or Aap B 2 bacho k baap ban gaye ha.

Pathan: Shukar hai Hum 12 baje ni Aae.
ap pogo lagao

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ghar ki rekhwali

Hum Log Ghar ki Rakhwali k Liye kUTTA Rakhte
Hain.
Pakistani Citizen:
Ye Konsi Bari Baat Hai..
"Humne To Pure Mulk k Liye Rakha Hua Hai.."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shapoo ke sath gift

Sardar: Oye Meray Shampoo K Sath Wala Free Gift
De!!
Shopkeeper:
Sardar G Uske Sath Ko Igift Nahi Hai
Sardar:
Bakwas Na Kar Shampoo P Likha Hai DANDRUF
FREE

by Tanveer Hussain (few years ago!)
how many apples can u eat empty stomach?

boy - how many apples can u eat empty stomach?
santa - 6

boy - wrong! only 1 apple , bcoz when u eat 2nd apple ,thats not in empty stomach

by Pak101.com (few years ago!)
Wife and INSULT

INSULT AND WIFE ARE SAME!!
we like it only when , it's of others :D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Haq Se Mango Priya Gold

Once During The Tea Break
Between India And Pakistan Match….
Afridi Wanted Biscuits Wid His Tea…
Inspite Of Asking Sachin For The Biscuits
Who Was Close By To The Biscuits Plate…

He Called Inzy Who Was Standin Far Away….
Why So…?

Socho…..
Socho Socho………
Coz “Haq Se Mango Priya Gold”…

by Pak101.com (few years ago!)
1 Memon 14th Floor Se Neche Gira

1 Memon 14th Floor Se Neche Gira
Girte Waqt Usne
Apni Ghar Ki Khirki Me
Apni Wife Ko Roti Pakate Hue Dekha To Chilla K Bola
Meri Roti Nahi Pakana!

by Pak101.com (few years ago!)
Gf and Bf chatting in Romantic mood

Gf and Bf chatting in Romantic mood..
.
Bf- Janu bore ho rha hun, ek joke suna na.
.
Gf- okkkk... I LOVE U...
.
Bf- Acha tha, or ek suna...
.
* Blocked...

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar molvi saab ne meri Bohat beizati ki

Pathan-
Yaar molvi saab ne meri
Bohat beizati ki

Major Rohail-
Kyu?

Pathan-
Humne Molvi sab ko sirf
Itna pocha tha k 14 August
Ka ROZA nafli ibadat hy
Ya Farz

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook