Masle ka hal
Sardar mujhe safar me neend nai ati
Pathan:to tum rabi ul awal me so liya karo.
by Sabir shah (few years ago!) / 986 views
Similar Jokes
gir;mujhe kyoun dekh rahe ho?
tumari koi behan nahi he kya
boy;hai is liye to dekh raha hoon
girl; koun?
boy ; meri behan ko bhabi cahiye..........
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar teacher tha.
Exam k liye Questn Paper banaya..
Paper dekhte hi sare bachhe behosh ho gaye..
1. China kis Desh me hai?
2. 15 Aug kis Date ko Aata he?
by Pak101.com (few years ago!)
2 friends were attending a boring lecture..
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..
2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay.
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke salmaan khan thein
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Kapde Ki Dukan Par Gaya Aur Dukandaar Se Bola.
Aadmi: “Mujhe Ek Lady Suit Dikha Do”
Dukandaar: “Biwi Ke Liye Chahiye Ya Koi Achha Wala Dikhaun?“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bar Class Me 1 Ladki Gana Gane Lagi
* Jara-Jara Touch Me *
Tabhi 1 Ladka Utha Aur
Use Touch Kiya Fir Bola
Le Ab Himmat H To Aage Ga K Dikha..
by Pak101.com (few years ago!)
Dazza is driving over the Sydney Harbour Bridge one day, when He
sees His Girlfriend Shazza about to throw herself off.
Dazza slams on the brakes and yells, "Shazza what in the Blazes d'ya think ya doin'?"
Shazza turns around with a tear in her eye and says,
"G'Day, Dazza.
You got me pregnant, so now I'm gunna kill meself".
Dazza gets a lump in his throat when he hears this.
"Shazza", he says "Fair dinkum love, not only are ya a top root, but
you're a real sport too!"
and drives off
by Pak101.com (few years ago!)
Solid REPLY.
GF- Kal tumhe kitne call kiye.,
lekin
tumne phone nahi uthaya.???
BF-Q uthau
45 Rs. deker jo gana lagwaya he wo kya tera baap sunega..
by Pak101.com (few years ago!)
Patni: Kaash tum aise SMS hote jise
Main Zindagi bhar save karke rakhti!
Pati: Air kaash tum
aisi ringtone hoti jise
main har hafte badal sakta….
by Pak101.com (few years ago!)
Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.
Master G: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam To Nahi Bataogy?
Bacha masumiyat sy: Master G Main Ammi Sy Kahun Ga
Ke Meri Roti Kutta Kha Gaya...
by Pak101.com (few years ago!)