Wife

Wife: Suno g doctor ne mujhe aik
maheenay k araam k liye beautiful
foreign country janay ko kaha hai.
Hum kahan jayen gay?
Husband: doosray doctor k passs..

by nadeem (few years ago!) / 916 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa to Banta

Santa to Banta : Yeh bacha tumhara kya lagta hai?

Banta : yeh mera door ka bhai hai,

Santa : Door ka mein samjha nahin,

Banta : Ess k aur mere beech 8 behan bhai aur hai !

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mata-pita apne bacho se bolte

Mata-pita apne bacho se bolte hain k Dil lgakar pdhai karo.

Magar unhe kon smjhaye ki Dil lgane k baad pdhayi kha hoti hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Dulhe Ki Saaliya Joota Chupayi

Dulhe Ki Saaliya Joota Chupayi Ki Rasm Ka Pura Maja Le Rahi Thhi.

1st Sali: “Jiju, Main To 1100 Lungi”

2nd Sali: “Main 2100 Lungi”

Piche Santa Betha Ye Dekh Raha Thha, Kuch Soch Ke Bola.

Santa: “Arrey, Meri Maano To Nokia 2310 Lelo Usmein FM Bhi Hota Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Mujh Jesi Biwi Nahi milegi

Wife: Chiragh Le Kar Bhi Dhondo Gy.

Tab Bhi Puri Dunya Main Mujh Jesi Biwi Nahi milegi.

Husband: Tumne Kese Soch Liya K.
.
.
.
Dosri Baar Bhi Tumhary Jesi Biwi He Dhondonga. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Hotel Wale Hum Logo Ko Loot Te Ha

Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.

Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.

Waiter: “Aapka Bill Sir”

Santa: “Yeh Lo Mera Card”

Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”

Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”

by Pak101.com (few years ago!)
Jab Main Tum Par Ghusa Karta Hoon



Malik Nokar Sey:
Jab Main Tum Par Ghusa Karta Hoon,

To Tum Apna Ghusa Kis Pe Nikalte Ho?

Nokar: Toilet Saf Kar K,

Malik: Kaise Saf Karte Ho…?
Nokar:
Ap K Tooth Brush Se..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhai sahab time kya hua?

Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Math teacher

MATHS Teacher To Our Brilliant Sardar
How Can U Distribute 8 Apples
Among 6 People Equally?
Sardar:
Juice Bana K De Do Na

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy vs girl

Boy:bus aur girl aik jaisi hoti hain aik jati hai dusri aa jati hai.

Girl:boy aur autoricksha 1 jaise hote hain aik bulao 4 aa jate hain.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook