Wife
Wife: Suno g doctor ne mujhe aik
maheenay k araam k liye beautiful
foreign country janay ko kaha hai.
Hum kahan jayen gay?
Husband: doosray doctor k passs..
by nadeem (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Santa to Banta : Yeh bacha tumhara kya lagta hai?
Banta : yeh mera door ka bhai hai,
Santa : Door ka mein samjha nahin,
Banta : Ess k aur mere beech 8 behan bhai aur hai !
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mata-pita apne bacho se bolte hain k Dil lgakar pdhai karo.
Magar unhe kon smjhaye ki Dil lgane k baad pdhayi kha hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Dulhe Ki Saaliya Joota Chupayi Ki Rasm Ka Pura Maja Le Rahi Thhi.
1st Sali: “Jiju, Main To 1100 Lungi”
2nd Sali: “Main 2100 Lungi”
Piche Santa Betha Ye Dekh Raha Thha, Kuch Soch Ke Bola.
Santa: “Arrey, Meri Maano To Nokia 2310 Lelo Usmein FM Bhi Hota Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Chiragh Le Kar Bhi Dhondo Gy.
Tab Bhi Puri Dunya Main Mujh Jesi Biwi Nahi milegi.
Husband: Tumne Kese Soch Liya K.
.
.
.
Dosri Baar Bhi Tumhary Jesi Biwi He Dhondonga. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Santa: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”
Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
Malik Nokar Sey:
Jab Main Tum Par Ghusa Karta Hoon,
To Tum Apna Ghusa Kis Pe Nikalte Ho?
Nokar: Toilet Saf Kar K,
Malik: Kaise Saf Karte Ho…?
Nokar:
Ap K Tooth Brush Se..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
MATHS Teacher To Our Brilliant Sardar
How Can U Distribute 8 Apples
Among 6 People Equally?
Sardar:
Juice Bana K De Do Na
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:bus aur girl aik jaisi hoti hain aik jati hai dusri aa jati hai.
Girl:boy aur autoricksha 1 jaise hote hain aik bulao 4 aa jate hain.
by Sabir shah (few years ago!)