jote prne ke bad
jotay parney k bad zardari farmata hai:
tum kitney jotay maro gay mai sary joty khalonga..
mai bohat bara dheet hun EID pe stall laga lunga.:)
by Abdul Sami (few years ago!) / 879 views
Similar Jokes
Santa Ne Ek Makkhi Pakdi Aur Pankh Todkar Bola: “Udd Udd Udd Ja!”
Makkhi Nahi Uddi!
Santa Ne Fir 5 6 Baar Usko Udne Ko Bola, Par Wo Nahi Udi
Santa Ye Dekh Khush Hote Hue
Sath Bethe Santa Ko Bola
“Dekha, Isse Prove Hua Ki
Makkhi Ke Pankh Tod Do To Wo Bahri Ho Jati Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Khuda kare ke tum zindgi me bahut aage bado..
itne aage bado ke jisase bhi milo wo kahe...
.
.
.
“Chalo bhai aage bado..chutta nahi hai..“
by Mazhar Khan (few years ago!)
The more you read and
observe about this Politics thing,
you got to admit that each party
is worse than the other.
The one that.s out always looks the best.
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa:dr.shahb 2 sal pehly mujhe bukhar huwa tha
dr:tu ab kia huwa
santa:ap ne nahane se mana kia tha ab naha lun
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan:me bara ho k pailat banun ga.
Maan :mujhe kaise pata chale ga k ye mere bete ka jahaz hai.
Pathan:hum ghar k opar se guzarte howte 2 3 bomb phaink dia kare ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Advocate-Talak kar wane k 5000 lagenge.
Men-Pagal ho kya? Panditji ne 51 me shadi karye thi.
Advocate-To saale dekh liya na saste kam ka natiza.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: I Love you
Larki : Tameez se baat karo
Pathan: Bismillah hirRehman nirRaheem
With due respect I beg to say that I Love you Sada Qalla hul Azeem
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A donkey kicked sardar & ran away, sardar ran to catch the donkey.
He saw a zebra and started beating it and said, Sala tracksuit pahan ke dhoka de raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Man Crying: Mera hath kat gya
Bahut dard ho raha h
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gya
Fir bhi chup-chaap betha H..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Chohy ko lgi billi gori gori
2no mlne lge chori chori
Choha bola ao khele Ankh macholi
Bili chohy ko kha kr boliJanu
soryI h8 lovd story
by hearthackervsgirls (few years ago!)