Garmi me Bus Stop pe Log bus
Garmi me Bus Stop pe Log bus K intizaar me khade the,
1 Faqir aya,
Sub se Bhik mangi
Or
Taxi me baith kar chala gaya..
by Pak101.com (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Rays emitting from the bo0ks are directly proporti0nal to sleepiness….,
“STUDENT’S 1ST law of nalaiqness”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Pathan Phone Karta Hay
To Awaz Ati Hay: Is Call K Liye Apka Balance Naa Kafi Hy
Pathan: Koi Bat Nahi Behan!
Tum Hum Se Bat Käro Itnä Hi Käfi Hay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.
Nurse:- Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!
Hum to Paida hi Ladies Ward me
huye the!!!
by Pak101.com (few years ago!)
On a romantic day sardar’s girlfriend asks him,
“Darling on our engagement day will you give me a ring?”
Sardar : “Ya sure, from landline or mobile”.
by Asim Raza (few years ago!)
Sardar Ji in Practical Exam
In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Pak101.com (few years ago!)
Muje awaz de lena
Kabi icecream lao to
Kabi murghi pkao to
Mujhe awaz de lena
wallet men maal ziada ho
Jo shopping ka irada ho
Muje awaz de lena
Tumhare dress unfit ho
Make up ki extra kit ho
Mujhe awaz de lena
Kabi concert pe jana ho
Kahin hular mchana ho
Zra na tm sharmana
Zra na tm ghabrana
Muje awaz de lena
by Mazhar Khan (few years ago!)
Colgate se daant saaf karne ka,
Pepsodent se majboot karne ka,
Babool se fresh karne ka..
Agar fir bhi safed nahi huye to..
Bindass HARPIC use karne ka..
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Excuse me sister thats my seat.
Girl : Okay but i’m not your sister,
My father never touched your mom.
Boy : True, but my father did.
Moral : Don’t be over smart
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse:Udhaas kyu baite ho sir?
Doctor:Dopahar jiska operation kiya tha, woh mar gaya.
Nurse: Arey woh to post mortem tha.
Doctor:Tho main subah kiska post mortem kiyaa tha.
by Pak101.com (few years ago!)