Facebook Status Difference
Girl’s Facebook Status – Traveled In A Bus After Such A Long Time.
Comments:
Awwwww.. Muah..
May Be Next Time We Both Can Go Together Sweetie.
You Went Without Me?
Wow! I Also Wanna Experience It Once.
You Must Be Tired Na Honey?
Boy’s Facebook Status – Traveled In A Bus After Such A Long Time.
Comments:
Haan To Saale Usme Hum Kya Kare?
Bas Yehi Aukaat Hai Teri.
Saale Ab Tu Rickshaw Me Jayega To Bhi Status Rakhega?
Abe Baap Ko Bole Ek Cycle To Dila De Kam Se Kam.
by Pak101.com (few years ago!) / 884 views
Similar Jokes
Shaadi K Pehle Din Husband K Mobile Me
Wife Ka Naam
My Sweet Wife
3 Month ßaad
My Wife
6 Month ßaad
Home
1 Year ßaad
Unknown No.
2 Year ßaad
Wrong No
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Din Gumte Gumte Apne Dost Banta Ke Ghar Ja Pahuncha.
Banta Badi Khushi Se Mila Aur Usko Bithata Hua Bola.
Banta: “Yaar Aaj Teri Bhabhi Ghar Pe Nahi Hai, Warna Mein Tujhe Bhadiya Si Chai Pilata”
Santa: “Oye Kanjus Kabhi To Doodh Market Se Bhi Le Liya Kar?“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Ek Tota Haathi K Uper Betha Aur
Haathi Mar Gaya..
Prove How is This Possible.??
.
.
.
.
.
.
.
Pathan:
Pehly Haathi Ka Naam Tota Rakho Aur
Totay Ka Naam Hathi,,
,
Then This Is Possible.. ;-) ;-p
Pathan Can Prove Anything :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Aaj breakfast kya kiya?
banta -Sandwiches
Santa -Jhooth Muli ke parathe khaye h na?
Banta -How do u know?
santa-Lips Can Lie But Hips Don't Lie!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Tumse shaadi karke mujhe ek bahut bada faayda hua hai!
Wife: Woh kya?
Husband: Mujhe mere gunaaho ki saza jeete jee hi mil gayi!
by Pak101.com (few years ago!)
ATTITUDE :
1. Open a new file in your PC .
2. Name it " Boss "
3. Send it to the RECYCLE BIN
4. Empty the RECYCLE BIN
5. Your PC will ask you, "Are you sure you want to delete Boss permanently? "
6. Answer calmly, "Yes," and press the mouse button firmly....
7. Feel better?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Tumhare abbu kya kaam karte hain?
Bacha:
HPS k maalik hain.
Teacher:
Nice.Acha ye HPS ka kia matlab hai?
Bacha:
“Haji Pkora shop”
by Pak101.com (few years ago!)
Postman: I have to come 5 miles to deliver u this packet.
Santa: Why did u come so far. Instead U could have posted it.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Main shaadi ke baad tumharay saray dukh baant lun
gi.
Larka: Mujhay tou koi dukh nahi hai.
Larki: Main shaadi ke baad ki baat kar rahi hun.
by @irha@ (few years ago!)
1 Pakistani dosre se: Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na...
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau???
by Mazhar Khan (few years ago!)