Sachha Pyar Ise Kahte Hai
Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya
Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”
Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”
Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi“
by Pak101.com (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Boy:Suit acha pehna he
Girl:Thnx
Boy:lipstik boht achi lagai he
Girl:Thnx
Boy:make up bhi boht acha kiya he
Girl:Thnx bhaiya”
Boy: Sohni fair v nai lagdi pai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1980 girls : Maa mei Jeans pehanungi
Maa : Nahin beti log kya kahengey ?
2006 girls : Maa mein mini skirt pehanungi
Maa : Pehen Le beti kuch to pehan Le!
by A. Sami (few years ago!)
Pathan: Yara mene mobile mai ganay load karwanay hen?
.
Shopkeeper: Acha card hai?
.
Pathan: Kaun sa card?
Shopkeeper: Memory card.
.
Pathan: Nehi yara ye card to nehi ha megar Shanakhati card hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik pathan ne 2usry pthan se poucha, joray kahan bnty hn, 2usry ne kaha, asmano per, pehla bola O ME MAR GYA, me to drzee ko de aya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez: Doctor sahib mujhy door ka nazar nahi ata !
Doctor: Asman par dekho, wo kia hai??
.
Mareez: Chand
Doctor: abhe es se agay kia farishty dekhega??
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya
Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”
Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”
Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi“
by Pak101.com (few years ago!)
2 Sharmaji chess Khel rahe The
1st sharmaji - Bahut ho gaya ,ab khel band karte hai
2nd -thik ha , wais bhi tera ghora aur mera hati hi bacha ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti
cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain
Banta: Wo kaise?
Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar
dekh.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:
Lekin mein tumse Umer mein 1 saal barri hoon..!
Pathan:
Oye baaji fikar kyun karta hy,
Hum tumse aglay saal shaadi karlega..!
by Pak101.com (few years ago!)