2 pathano ke darmyan larai ho rahi thi
2 pathano ke darmyan larai ho rahi thi
1st pathan: hum tera kapra phar ke tumko nanga kar dega.
2nd pathan: Khoca! serious larai mai romantic baat mat karo
by Pak101.com (few years ago!) / 1424 views
Similar Jokes
Pathan kahen jaraha tha raste me 2 arbi aik dosre ko galian de rahe the.
Pathan :qari sahib humen bi inhi duaon me yaad rakhna
by Sabir shah (few years ago!)
Agar Aap Laraii Jharga Kar Ke Maar Kha Ke Ghar Aate Ho To Apne Logo Ka Reaction
Ur dad-chal chod, ab us ladke k paas mat jaana.
.. ... ...Ur mom-are Mere bete ka kya haal kar dia.
Ur sister-bhaiya Dard ho raha hai Kya ??
Ur Lover-kutto ki Tarah ladaai karke pit ke Mere samne kyo Khade Ho ??
But Friend says
Gaadi Nikaal ghar se nikal ke marenge chal!
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Ek Pathan Aadmi Bahut Der Se Chand Ko Dekh Raha Tha.
Aur Thodi Der Baad Bola:
“Jalte Raho Beta, Jab Bijli Ka Bill Aayega Tab Pata Chalega.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hmare Ghar Sunday Ko Zarur Aana
Hum Ap ko
Zarda Pulao
Cold Drink
Matar Paneer
Gulab Jamun
IceCream
Se Hone Wale NUKSANAT K Bare Me Batayenge...-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
SARDAR:
Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR:
Maine Kaha Agar Himat Hai
To 1 Ek Kar K Ao
GURO: Phir SARDAR:
Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Pak101.com (few years ago!)
Daaku Pathan K Ghar Gus Giya Aur Bola
Jaldi Batao SONA Kahan He?
Pathan:
Pagal Ka Bacha Itna Bara Ghar He,
Kahin B So Jao
Hamen Uthane Ki Kia Zarurat Thi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Khoti ko kiss ker raha tha.
BV dekh kar heran reh gai.
Wai tenu sharam ni aandi KANJRAA
Srdar:
Hun assi tere chakar vich purani yari te ni chad
sakday na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Ye Computer Aapke
Workload Ko 50 Percent Kam Kar
Dega. Banta- To Fir Main 2 Lunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Train ka Driver jo ke Pathan tha,
Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??
Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.
Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.
Wakeel: Phir?
Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)