Santa-Ye Computer Aapke

Santa-Ye Computer Aapke

Workload Ko 50 Percent Kam Kar

Dega. Banta- To Fir Main 2 Lunga.

by Pak101.com (few years ago!) / 1012 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

sent message

Sundar Baught A New Mobile.
Sundar: Oyee yeh sent message kya hota hai
Mohan: Jis message mein khushboo ho usse sent message kehte hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Yaar aik sawaal puchna tha

Yaar aik sawaal puchna tha..
.
Pepsi ka nhi puchna
.
Munni ki badnaami ka b nahi puchna
.
Kasam sey Dadi or umair wala b nahi puchna
.
Munji baboo ka b nahi puchna
.
SheiLa ki jawani ka b nh puchna
.
Bus ye puchna tha k
.
.
.
.
.
.
.
ZUBAIDA AAPA totKey kahan sey Laati hain???

by Pak101.com (few years ago!)
Munna Apun ka desh kaun chalata

Munna-apun ka desh kaun chalata hai? Circuit-bhai simple hai...apna SMS. Munna-kya fekta hai?Circuit-bhai sms bole to ....SARDAR MANMOHAN SINGH...

by Pak101.com (few years ago!)
In bio practical

In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name

by hearthackervsgirls (few years ago!)
main teri jaan nikal dungi

Teacher:-

"Main Teri Jaan Nikal Dungi"
Iski English Kya Hogi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:- English Ki Aisi Ki Taisi,
Tu Haath To Laga Ke Dikha....:P

by Raju (few years ago!)
professor to student

Professor:

What is
"Attention Deficit Hyperactive Disorder"..?

Studnt :-Jinga Lala hurrRrr hurrRr...

Profess0r : ye kya thaa ...? :O :O

Studnt : pehly ap batain wo kya tha :-P :-D

by Abdul Hannan (few years ago!)
wife

Dr: Ap k shohr theek ho skte hn Agr ap inka khayal rakhen,
Tension na den, Larai na kren or in ke Khidmat kren.
Husbnd
Dr. ne kia KAHA?
Begum: la-ilaj ho TUM,..

by haleema sadia (few years ago!)
USKI shaadi me Jaa K

WOH na mila to USKI yaadon k saharay jee lenge,

warna

USKI shaadi me Jaa K

?

?

?
*COCA COLA*
Hi Pee lengy.
Burrrrrrrrrrrrr..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu Aur Uski Girl-Friend

Pappu Aur Uski Girl-Friend Ghar Mein Bethe Hue The To Pappu Ne Us Se Puchha

Pappu: “Do You Know Sperms Are Made Of Glucose & Sugar”
Girl-Friend Hairani Se: “Sach? Yaar Yeh Baat To Mujhe Pata Hi Nahi Thi, Thanks.”

Pappu: “Chalo Ab Isi Baat Par Muh To Mitha Kar Lo“

by Pak101.com (few years ago!)
Farmanbardar

Aik bv apne shohar ki bahut farmanbardar thi.





Nechee kia dekh rahe ho joke to upar khatam ho gaya bv aur farmanbardar.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook