Hmare Ghar Sunday Ko

Hmare Ghar Sunday Ko Zarur Aana

Hum Ap ko

Zarda Pulao

Cold Drink

Matar Paneer

Gulab Jamun

IceCream

Se Hone Wale NUKSANAT K Bare Me Batayenge...-)

by Mazhar Khan (few years ago!) / 876 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Isse Surprise Rakhna

EK AADMI MARNAY WALA THA. BACHO NE POCHA: PITAJI AAP MARNE K BAAD JALNA PASAND KROGE YA DAFAN HONA?

PITAJI: ABHI MAIN KUCH NHI KEH SAKTA. WESE, MARNE K BAAD MERE LIYE ISAY SURPRISE RAKHNA...

by Pak101.com (few years ago!)
Clasic beizti

Girl:aj kal ki larian bahut taiz ho gai hain
Larka:g han shakal 10 rupee wali nai hoti aur 100 ka card mangti hain.

by Sabir shah (few years ago!)
Halwayi Apni Mithayi Khud Nahi Khata

Santa Ka Dost Banta Usski Mithayi Ki Dukan Per Jata Hai, To Santa Ko Puchhta Hai.

Banta: “Teri Dukan Pe Mitthai Hai Tera Dil Mithayi Khane Ko Nahi Karta?”

Santa: “Karta Toh Buhut Hai Yaar, Par Papa Marenge Isliye Jo Jo Pasand Hoti Hai, Unhe Khali Chaat-Chaat Kar Wapas Rakh Deta Hoon“

by Pak101.com (few years ago!)
Santa boasting to his friend

Santa boasting to his friend. You know I am a good collector of antiques.
Banta: Yes I know, I have seen your wife.

by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?

Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?

Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?

Santa: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya

Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police

Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho

KHAN:Tm logn ny he to side waly

board pe likha hy:

YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->

( -_-)

by Hina Tariq (few years ago!)
Tareeqa btao

Judge:suna hai ap ne apni bv ko 15 sal se dara dhmka kar rakha howa hai.
Admi:wo darasal...
Judge:safai ki zaroorat nai tareeqa btao.

by Sabir shah (few years ago!)
Aik pathan ko koi aadmi mobile par

Aik pathan ko koi aadmi mobile par bohat tang kar raha tha

Pathan ne tang aa kar apni sim badal lior osse naye number se phone karte hoe bola
Abb mujhe tum tu kiatumhara baap bhi tang naheen kar sakta
Main ne sim badal li hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,

Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I'm not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
... Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:

by Pak101.com (few years ago!)
Larkioon pe charha Dia FARAZ

Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,


Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook