Jab Gabbar paida hua
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4 thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha KTNE AADMI THE…
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's
Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le
beta "BHOOT" hai. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nanhi bachi- “Dadiji, kya aap acting bhi karti hai?”
Dadi- “Nahi to, lekin kyo?”
Bachi- “Subah maa pitaji se kah rahi thi ki yadi
aap yaha rahi to drama to jaroor hoga”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Shadi se Pehly::
Larka: Kash wo din ajaye..
..
Larki: Tum mujhe chorr tau nhi dogy?
. .
Larka: Nhi aisa sochna bhi mat. .
. .
Larki: kia ap mujhe miss karogy?
. .
Larka: han..
. .
Larki: tmhari zindagi ma koi aur nhi?
. .
Larka: nhi tau..
. .
Larki: kia tum mujh se mohabt krtay ho?
. .
Larka: han jaan
. .
Larki: Oh jaan
==============
shadi k baad isi ko nichy se upar parrhen..
:D :D
by WAQAR (few years ago!)
Fact1: You can not touch your lower lip with your tounge...
Fact2: After reading this, 99/100 idiots would try it..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Chor Aya Tijori Pr Lika Tha Todne ki zrurt Nhi Butn
Dbao n152 PressKro KhulJyga
Butn Daba Alrm BjaPolice Ai
Chor-Aj Mera InsaniytSe Vishwas uthgya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladka Apni Pados Ki Ladki Se: “I Love You”
Ladki Muskurate Hue: “Sorry, Main Kisi Aur Se Pyar Karti Hoon”
Ladka Udas Ho Gaya Phir
Achanak Bhagne Laga Aur Bola
Ladka: “Teri Mummy Ko
Bataunga – Teri Mummy Ko Bataunga”
Ladki: “Ruk Ja Kamine I Love You 2“
by Pak101.com (few years ago!)
The boss came early in the morning one day and found his manager kissing his secretary.
He shouted at him, "Is this what I pay you for?"
The manager replied: "No, sir, this I do free of charge."
by Pak101.com (few years ago!)
Kitchen mein cooker aur kadai hote hain...
Cooker: haye tu kitni kaali hai.
Kadai: Sale phir bhi mujhe dekh kar seeti marta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
son:"dady what is difference between
confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret
by khalid hussain (few years ago!)