Sardar ko DRIP Lagi Thi
Sardar ko DRIP Lagi Thi
Jb DRIP Khtm Hony Lagi Tou Us Ny Apne Bhai Sy Kaha"Jao Sister Ko Bula Lao"
Wo 3 Din BaadPunjab Se Apni BEHENKo Le Aaya ... ;-
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Girl : Will u love me after marriage also, jaisa ab karte ho?
..Boy: This depends on your husband,If he allows me.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Once Rajnikanth saw a poor beggar on road and
helped him by giving money. The beggar is now
called ‘Bill Gates’ Once Rajnikanth played a
defensive short in Cricket and since then that Ball
is called “Pluto” Once Rajnikant bunked school
whole day. Since then that day is known as
“Sunday” Rajnikanth knows that Bingo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Customer: I Need A Ladies Suit
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. .
.
Shopkeeper:
Biwi K Liye Chahiye Ya Koi Acchawala Dikhau
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Student: Art ki copy mai train banawo, mai 5 mint mai aarahi hon
.
10 mint baad
Teacher: Train dikhawo
Students: Ap late hogayi, Train 5 mint pahle hi chali gayi
by inayat khan (few years ago!)
Molvi Pathan Se: Ghusal k Kitne Faraaiz Hain ?
Pathan: 3
Molvi: Shabash Kon Kon Se?
.
.
.
Pathan: Shampoo, Saabun Aur Toliya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing
its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Sardar Soldiers Captured A Enemy
Gave Him A Dice & Said:
If U Get 1,2,3,4,5 V’ll Kill U!
Enemy Asks: 6 Aya To?
Sardars: Then, Throw Again…
by Mohammad Ali (few years ago!)
AKBAR=Mujse Vada kr Teri Biwi ki pehli Kiss muje Lene Dega
BIRBAL=Vada Hujoor!
Par Meri b ek Shart hai
AKBAR=Bol
BIRBAL=Shadi apki Behn se krunga...
by Pak101.com (few years ago!)
A Gujarati bhai spent the night in his secretary's apartment. He woke up at three in the morning.
"My God!" he shouted, "My wife is going to kill me!" Unsure of how he would explain it, he ran to the nearest pay phone and called his wife.
"Muna ni ba ", he began, "Don't pay the ransom. I escaped!"
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjoos baap k bete ne
kha:"Papa meri GF pregnant ho gayi hai. 50,000 mang rahi hai, CHUP rehne ke"
.
Kanjoos ne khamoshi se paise
de diye. 2 mahine baad dusra beta bola:"Meri GF pregnant hai
75,000 mang rahi hai.
.
Kanjoos ne khamoshi se de
diye. 6 mahine baad Kanjoos ki
kuwari beti boli: "Daddy, I am
pregnant!"
.
Kanjoos ne usko gale se
Lagaya Aurkaha: "Shabaash beti, Ab paise leneki baari hamari hai"..:p
by Pak101.com (few years ago!)