tooth paste
1st girl says: Meri to her saans par ek larka merta hai! %-)
.
2nd girl: Yaar tum acha wala tooth paste kyon nahi use karti.
by Zia Rasool (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
Zubaida Appa k English Totkay
IF YOU ARE IN LOVE:
. Make the best of it
. Dont doubt anything
. Enjoy it because nothing lasts 4ever
IF YOU JUST BROKE UP:
. Don cry! Remember that u had a gud time!
. Never stay alone! Your friends are there
. Hug more people
. Stop listening to sad music! It only make things
worse.
IF YOU ARE SINGLE:
. Hang out with friends n family
. Try looking for someone who u think is the best
for u!
IF YOU ARE MARRIED..
. GAME OVER dear!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Saw A Man Stealing A Purse.
Theif: There Is 1000 Rs in The Purse. We Can Take 50-50.
pathan: OK..OK.
But What About The Remaining 900?
by Abdul Hannan (few years ago!)
judge: u are crossing your limit.
Lawyer: kaun saala aisa kehta hai?
Judge: hoe dare u calling me saala?
Lawyer: my lord i said kaun sa law aisa kehta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by HAQ (few years ago!)
Santa: mere frnd ne chupke se mere mbl se meri GF ka number le liya….
Banta: fir kya huya???
Santa: bewakoof kal se aapni he behen ko romantic MSG vej raha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan : Humne Aik Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zareye Deewar Ki Dusri Taraf Dekha Ja Sakta Hai,
Scientist: Wo Kya Cheez Banaya Hai Tumne?
Pathan: "SORAKH"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan ne Bus Khaayi mein gira di,
Police:Ye kaise huwa ?
Pathan:Oh...Yara humko nahi pata aaj humara conduter nahi aya tha isliye hum peeche kiraya lene gaya huwa tha.
by Asif Raza Shah (few years ago!)
Sardar ji is filling up a job application
He promptly fills in the lines on NAME, AGE, ADDRESS, etc.
Then came the column SALARY EXPECTED
After much thought he writes: Yes
by Pak101.com (few years ago!)
1 dafa 1 chor ne apni mangetar ko sonay ka set dia
Mangetar ne khush ho k pocha is set ki kemat kia hai?
Chor ne jawab dia....:
Teen Sal Qaid e Bamushakat...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Do u know y boys go 2 college?????????becoz it says..... C-come , O-on , L-lets , L-love , E-each , G-girl , E-equally.......
by Tanveer Hussain (few years ago!)