Ek Chor Pathan Ka Mobile Lekar Bhag Gaya
Ek Chor Pathan Ka Mobile Lekar Bhag Gaya
Pathan Hasne Laga
Dost: Woh Tumhara Mobile Lekar Bhaga Aur Tum Has Rahe Ho.
Pathan: Bhagne Do Charger To Mere Pass He...
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
Pathan Darakht Pe Charha
To Upar Bandar Ne Pocha Upar Q Aye?
Pathan: AMROOD Khany
Bandar:Ye To AAM Ka Darakht Hai
Pathan:Pata Hai Mein AMROOD Sath Laya Hon.
by Pak101.com (few years ago!)
SHADI SE PEHLE
Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!
SHADI K BAAD -
Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
A busy dentist and a patient:
Patient: Doctor, my teeth...
Doctor: I know what to do. Open your mouth.
When the patient opened his mouth and the dentist pulled three of his front teeth.
Patient: What have you done?!
Doctor: Its weird, I pulled three of your teeth without any bleeding.
Patient: Those were fake teeth.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Fireman: It must have taken so much courage to rescue me as you did!
Fireman: Yeah, I had to knock down 3 other guys who wanted to do it!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Santa Galti Se Talaab Mein Gir Gaya,
Dubte Dubte Uske Haath Mein Ek Machli Aa Gayi,
Usse Pakad Kar Bahar Fenka Aur Bola: “Tu Toh Kam Se Kam Apni Jaan Bacha Le“
by Pak101.com (few years ago!)
Petrol Ka Rate Badne Par
Santa Ne Kaha:
Mainu Koi Fark Nahi Padta
Yar Pehle Bhi 100 Ka Dalwata Tha
Ab Bhi 100 Ka Dalwata Hun
by Mohammad Ali (few years ago!)
Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher:Jurmana mafi ki Aplication
likho..
Sardar:Jurmana kina a?
Teacher:5 rupay.
Sardar:Ay ly 5 rupay baapu ne kya c
5,10 rupay wastay kisay kanjar di
minnt ni krni….
by Pak101.com (few years ago!)
Xam ka examiner bahut strict tha aur paper hard tha cheating nahi karne de raha tha.
1st bencher ne chit likh kar
examiner ko di.
Examiner chup chap ja ke apni chair pe beth gaya.
2nd bencher pehle se:- yaar tunekya likha ?
1st bencher ne kaha -
SIR , Peechhe se aapki pant phati hui hai .........!!!
by Pak101.com (few years ago!)
BOY: chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen !!!
Girl . Tum asey wesey harket to nahen karogay?
Boy . Nahi
Girl. Phir rahnedo kiya faida !
by hearthackervsgirls (few years ago!)