Sardar to Pathan
Sardar: Esa kia karain ke saanp bhi mar jaye owr laati bhi na tootey
.
Pathan: Jooty se mar do
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
Petrol pump se 2 KM door Aik fauji garri ka petrol khatam ho gaya 2nd seat per major sb bethe thay
Dvr ne major sb ko bataya k petrol pump tak dhakka lagana parrey ga,
sab nechey utre aur dhaka lagana shuru kar dia aur kaafi
dair k baad petrol pump per pohunch gaye.
kuch jawan thak k behosh ho gaye.
Pappu Dvr ne petrol dalwana shuru kia to major sb ne kaha ke pechhey jo drum hay us me bhi dalwa lo .
Pappu Dvr ne jawab dia “sir wo tu full hay ,
Emergency k lye rakha hua ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher- Netaji, apka beta fail ho gaya hai aur aap laddu khila rahe hai?Netaji- 70 ladko ki class me 60 fail hai,bahumat 2 mere bete ke saath hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Ne Apne Naye Naye Bane Boyfriend Se Puchha.
Girl: “Jab Tum Log Girls Ko I Love You Kehte Ho, To Un Ka Haath Kyun Pakad Lete Ho”
Boy: “Bass Apni Hifaazat Ke Liye, Kahi Ladki Thapar Na Maar De“
by Pak101.com (few years ago!)
santa was playing Chess with his Dog!
Friend: Aray wahhh! tera kutta to buhat intelligent hai....
santa: kiya khaak intelligent hai,
5 me sey 3 to mai jeeta hun...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#
Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena
by Pak101.com (few years ago!)
A dentist, after completing work on a patient,
came to him begging.
Dentist: Could you help me? Could you give out a
few of your loudest, most painful screams?
Patient: Why? Docor, it wasn't all that bad this
time.
Dentist: There are so many people in the waiting
room right now, and I don't want to miss the four
o'clock ball game.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher
Batao Daryaaft or Ejaad me kya farq hai ?
Pathan
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya
or phir.
dono ne mil kar mujhe EJaad kia.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Motape ka 1 hi Elaaj Hai.
Tum Rozana Sirf 2 Rotiyan Khaya Karo!
.
.
.
.
.
.
.
Pathan:
2 Rotiyan khane se pehle khani hy ya Khane k bad?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Admi: Tum Bahaduri Wala Konsa Kaam Kar Sakte
Ho?
Pathan: Mein Saanp Ke Saath Khel Sakta Hoon...
Admi: Woh Kaise??
Pathan: Hamare Mobile Mein Snake Wala Game Jo
Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)