American Girl
American Girl: When my grandfather died he left 10 million dollars.
Indian Girl: When my grandfather died he left 20 million dollars.
Pakistani Girl: That’s nothing, When my grandfather died he left the whole world.
by Pak101.com (few years ago!) / 1099 views
Similar Jokes
RAAZ Was Kissing A Blank Paper
FARAZ-Ye Kya Hai?
R-Mri GF Ka Love Letter He
FARAZ-Magar Ye Toh Khali He
RAAZ-Aaj-kal Hum baat nahin karte
by Pak101.com (few years ago!)
Dost dost na raha.
Piyar piyar na raha.
Jab jaib se paisey khatam hogaey.
To dukaan pe udhaar na raha.
by Pak101.com (few years ago!)
Rat Ko 2 Sharabiyon Ne Talaab me Chand Ki Parchhayi Dekhi.
1st- Ye Kya Hai?
2nd-Abe Ye Chand Hai.
1st-Sale Ghar Chal Hum Mazak Mazak Me Chand Par Phch Gaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko rota dekhkar Banta ne pucha kya hua?
Santa : Meine 2 ton ka AC kharida,
ghar aakar tola to sir 35 kilo ka nikla!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bacha Ghar se Mar kha kr
Ghusy me School
ja raha tha
Raste me kisi ne Pocha
Beta
Student ho?
Parhty ho?
Bacha:Nhi knjar hn uniform me Mujra krny jata hu.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:-MotorCycle k Kitne Tyers Hote hai?
Smart Santa:- 6 Tyre
Teacher(Gusse se): How?
Santa:- 4 Motor k 2 Cycle k!G.M.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India should export computer chips.
Laloo: We are already exporting Uncle Chips
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Why did the frog say meow?
Pupil: He was learning a foreign language.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:
Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy:
Sach?
Girl:
Haa,
Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)