Pathan is greater than Newton
Pathan is greater than Newton
Newton : When we throw a ball in the air, why does it come down?? . . . . . .
Pathan : there is nobody in the air to catch it.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
"The difference between divorce and legal separation
Is that legal separation gives a husband time to hide his money."
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:aik kala bulb dena.
Dukandar:kala bulb ka kia karna hai?
Sardar:dopahir me sone k lye andera karna hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !
Sardar : Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Army ka Interview dene gaya
Army Man:Agar Maidan Mein
Tumhare Paas Goliyan Khatam Ho Jaye To Kya Karoge?
Santa:Janab, Mein Awazen Nikalunga ... Dhishkoon ... Dishkoon
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.
Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”
Santa Khush Hote Hue: “I Am
Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“
by Pak101.com (few years ago!)
Qabristaan mein ek sahab qabar key paas kharey zaroqataar ro rahey they or marney waley sey shikayat ker rahey they
“Tum is dunya ko chor ker kyun chaley gyey? tumharey janey key baad meri dunya hi andher ho gyee.
Tum zinda hotey to mujhey yeh din kyun dekhney naseeb hotey? Yeh museebtein kyun sehna parteen?”
Qareeb ki qabar per kharey ek sahab ney un ka haal dekh ker hamdardi bharey lehjey mein poocha, kyun sahab, marney waley aap key qareebi dost ya rishtey daar they?
Pehley sahab boley, “Nahi, meri biwi key pehley shohar…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Fakeer: Allah kay naam pe day do beta
Boy: Mauf karo baba
Fakeer: Kuch to day do beta
Boy: Acha aisa karo ye jo sms parh raha hai issi ko
lay jao
Fakeer: Bheek mangi hai Bheekari nhi manga…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek chote bacche ne apani pregnant mummy se pucha : Isme kya hai?
Mummy : Issme pyara sa Baby hai.
Baccha : Itana pyara tha to khaya kyu ussko?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D
jo samjh gye wo thoko Likes..:p
by Pak101.com (few years ago!)
A beautiful slogan behind the car of a married man, "Please do not distub, I
am already disturbed.".
by Rizwan Ajmal (few years ago!)