Pathan is greater than Newton
Pathan is greater than Newton
Newton : When we throw a ball in the air, why does it come down?? . . . . . .
Pathan : there is nobody in the air to catch it.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
1 patan 12 floor pe office me betha tha 1 admi aya or bola,Gul Khan tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi pthan ne 12 floor se jump lagadi Niche girte waqt 10th flor pr yad aya k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr yad...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pati: Aaj Meri Kisi Ne Jeb Kaat Li.
Patni: To Tumne Police Main Report Ki.
Pati: Nahi Maine galti Kar Di.
Patni: Wo Kya??
pati: Jeb Katne Ke Turant Baad Main Darji Ke Pass Chala gaya.
Parti Chal Rahi Thi,Reena Ne Pati Ko Ungali Se Apni Or Aane Ka Ishara Kiya,Pati Ne Aakar Poocha,Kya Koi kaam Hai
Patni: Nahi Main Dekhna Chah rahi Thi Meri Ungali Main Kitni takat Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Ne Class Main Kaha, Sab Bacche Angreji Ki VarnMala Sunao, Santa Ne Khade Hokar Poocha Choti Waali Sunaun Ya Badi waali.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pagal khali paper ko bar bar choom raha tha
Doosra pagal: Ye kya hai?
Pahla: Love letter he
Doosra: Magar ye to khali he
Pahla: Aaj kal bol chaal band he :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa
Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BOY TO GIRL- MUJHSE FRIENDSHIP KAROGI
GIRL- MERE GHARWALE ALLOW NAHI KARTE
BOY- HA HAAN JAISE MUJHE MERE GHAR WALO NE ASHIQI SOCIETY KI MEMBERSHIP DIL WA RAKHI HAI
by Pak101.com (few years ago!)
sTUPID: tujhe bus main thpar kiun para
2ND STUPID:pata nai yar, meri photo aik
larki ki paon mai gir gai, main ne kaha k behan g zara sari upar kar photo leni hai"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Arrange Marriage – Jab Ham Ja Rahe Ho Aur Achanak Se Saamp Kaat Le.
And
Love Marriage – Jab Ham Saamp Ke Paas Khud Jaake Bole, Le Beta Kaat Le- Kaat Le
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar kay han 20 saal bad bacha hua Wo udas ho gaya.
Dost : Yaar udas kion ho?
Sardar : 20 sal baad bacha huwa wo bhi itna sa.
by Pak101.com (few years ago!)
Air Hostes 2 Lalu:
Sir, Are You Vegetarian Or Non-Vegetarian?
Lalu: I Am Indian!
Air Hostes:No Sir! Are You Shakahari Or Masahari?
Lalu:Na Re Sasuri I Am Bihari!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)