Bf drinking
bf drinking
Whiskey with her girlfriend..
Asks her-tum kaun ho……..??
girlfriend-pgal ho gay ho kya
Apni jaanu ko bhool gye ..
.
.
.
.
boyfriend- nasha har gum ko bhula deta hai..
Bahan
gf shocked, bf rocked..
by Pak101.com (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
husband: are munne ko samjhao ,zid kr raha hai ki gadhe per bethunga...
wife: to kya hua bcha hi to hai,
zara si der ke liye bhitha kun nahi lete..
by Pak101.com (few years ago!)
Maa : Beta, Kya Kr Rahe Ho ?
.
.
Beta : Padh Raha Hu..
.
.
Maa: Wah Excellent…!!!
Kya Padh Rahe Ho..
.
Beta : Aapki Hone Wali BAHU Ke Messages.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Customer: ye cow kitney ki he?
Cow saler: 30,000 ki or 2 saal mai 1 bacha deti he.
Customer: or ye cow kitne ki he?
Cow saler: 10,000 ki or ye 2 saal mai 5 bachey deti he.
Customer: ye cow itni sasti kion he jabke ye tou saal mai 5 bachey deti he?
Cow saler: sahab CHARACTER bhi koi cheez hoti he.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Kal mere khawab main ek larki aye thi. Wah! Kia Larki thee!
Wife: Akeli ayee hogi?
Husband: Tum ko kese pata?
Wife: Uska Husband mere khawab main aya tha!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: "How would you describe me?"
Husband: "ABCDEFGHIJK."
Wife: "What does that mean?"
Husband: "Adorable, beautiful, cute, delightful, elegant, fashionable, gorgeous, and hot."
Wife: "Aw, thank you, but what about IJK?"
Husband: "I'm just kidding!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
A sardarji, having bought a new phone with the latest model of answering machine had to disconnect it the very next day.
He was very disturbed when he heard his friend say, "abey, phone utha ke bolta hai ghar pe nahin hoon".
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer phone pay: Hello pizza hut? Awaaz aaye: Yes!
Faqeer: 2 large pizza aur 1 coke bhej do.
Awaaz aaye: Kiss kay naam pay? Faqeer: Allah kay naam pay baba.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Jb ApKo Pta Tha K Chipkali Ap K Mu
Me Ghus Rhi Hy To Ap ne kuch kia Q nai?
Sardar: pehle Cockroch Gya Tha To Muje Lga
K Chipkali Usy Pakr kr wapis ajyegi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor Ne 1 Pagal Se poocha:Tum Chhat se Q Latak Rahe Ho.
Pagal:Main Aik Bulb Hoon
Dr:Tum jal Q Nahi Rahe
Pagal:Bewakof me Pakstan ka bulb hn Light Gayi Hui Hy
by Zia Rasool (few years ago!)