20 anniversary
On 20th Anniversary husband deep in thought..
Wife: What r u thinking?
Husband: Do u remember when ur dad caught us dating?
Wife’s heart melts, thinks its sweet of him 2 still remember that date
Husband: He pointed his gun at me & said either marry my daughter or go 2 jail for 20 years.
Wife smiles ”Yes” Husband sighs n says: Ahh! i would’ve been free today!
by tanveer hussain (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Ek Baar Bhikhari Bikh Mangte Hue Santa Ke Ghar Jata Hai Or Kehta Hai
Bhikhari: “Aapke Padosi Ne Mujhe Pet Bharke Khana Khilaya Hai, Aap Bhi Kuch Khilao?”
Santa: “Yeh Le Hajmola Ki Goli Aur Apna Khana Pacha
by Pak101.com (few years ago!)
Sabse maasum dhamki : Jab chor chori
karke ghar se bhaag raha tha,
tab bachcha jaag gaya aur bola,
“Mera school bag bhi le ja KAMINE warna” mummy
ko jaga dunga.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Gadha : Yaar mera Malik mujhe bohot marta hai
Doosra Gadha : To tu bhaag kyun nahin jaata ?
Pehla Gadha : Bhaag to jaata... Par yahan future bright hai... Malik ki khoobsurat beti jab shararat karti hai to malik kehta hai "Teri Shaadi Gadhey se kar doonga"
Bas issi umeed mein betha hoon.
MORAL : Keeping hopes may not improve your future, but it will certainly reduce the pain of today.
by Hina Ali (few years ago!)
Kya kr rhe ho?
Agr farig ho tu mre pas aa jao
.
.
.
aur paas
.
.
.
aur paas
.
.
|!....
|! aur mujhe pnkhe se hawado
|! Lite nahi aa rahi.... bohat garmi lag
|! rahi hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
he Definition of d m0st beautiful women... . . . . . . . . . . . . . . .
Is d ONE who will Marry Me Tounge Yay )
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shaadi ke baad pati ne pucha: Tumhare shadi se pehle kitne boyfrnd the?
Wife ne 1 lifafa dia.. Jisme chawal ke kuch dane aur 200 Rs. the.
Pati: Ye kya?
Wife: Main jab bhi boyfriend banati thi to 1 chawl ka dana isme daal deti thi.
Pati (Dane gin ke): Bus 7? Aur ye 200 Rs. Kyun?
Wife: 4 killo chawal bech diye the
by tanveer hussain (few years ago!)
Admi: Tum Bahaduri Wala Konsa Kaam Kar Sakte
Ho?
Pathan: Mein Saanp Ke Saath Khel Sakta Hoon...
Admi: Woh Kaise??
Pathan: Hamare Mobile Mein Snake Wala Game Jo
Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladki ne wajan tolne ki machine mein wajan kiya to 56K.G aaya to usne apni sandle utari to wajan aaya 54K.G, usne jacket utari to wajan aaya 52K.G phir usne duppatta utara to wajan aaya 50K.G phir uske pas sikke khatam ho gaye to pas mein baithe bhikari ne kaha sikka mein dalta rahunga tum chalu raho.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Radio Or Akhbar Main Kia Farq Hai?
Pathan (Bohat Soch K):
Dekho Madam,
Akhbar Mein Hum Rotiyan La Sakta Hai,
Magar Radio Mein Nahi…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Kya Daru Pine se khaansi jati h?
Banta: Kyun nhi jayegi? Jab mera ghar, khet, paisa sab kuchh chala gaya to teri khansi kya cheej h
by Pak101.com (few years ago!)