Eid Mubarak
1 Pathan Ko Road pe say 100 Rupay Ka note mila Jis par likha tha,,
.
"Eid Mubarak"
PatHan Ne Note Pocket mein dala or Bola "khair Mubarak" ;p :
by Pak101.com (few years ago!) / 1103 views
Similar Jokes
Are utho…
Ye koi soney ka waqt hai?
Jab dekho sotey rehte ho?
Kya sari zindagi so so ke bitani hai?
Aur haan jaag jao to shor mat karna
Mein so raha hoon..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.
by tanveer hussain (few years ago!)
Qualified MBA Marketing Student
married a girl.
After 1 year of tough life with her,
finally
...
... he got angry & Sent a note to his
father-in-law:
"Your Product is Not According To
My Requirements"
The smart Father-in-Law replied:
1 year Warranty expired.
Company is not responsible.:P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agar aadhi raat ko Husband ka
dil kare or Wife ka mood na ho
to.
.
.
... .
.
.
Husband ko chahiye ki wo Wife
ko tang na kare
.
.
.
.
.
.
.
Balki khud uth ke pani pee le..:p
,
"ye tha RAKHI SAWANT ka mind
testing totka.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Tum kahan paida huway?
Pathan : Khyber PakhtoonKhuwaa me.
Teacher : Is k spelling batao?
Pathan : Zara thehro! Hum ko lagta hai k hum
.
.
.
.
DADU me paida huwa tha....:-0
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aaj Girl Friend ki shadi main jaa k ye Ehsaas hua
Faraz
K Biryani achi ho to Mohabbat bhi pheki lgti hai
( ',')/
/)( de na Yar.
LL
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bikari- Rupia Dede
Snta-"Sharam Nai Aati Itne Hatte Katte Khubsurt
Ho K Bheek Mangte Ho
bikari- Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Ko Ek Baar Talibano Ne Pakad Liya Aur Kaid
Kar Liya
Unka Leader Aya Aur Pappu Ke Gardan Pe Talwar
Rakh Ke Bola
Leader: “Oye, Ya To Islaam Kabool Karo, Nahi To
Gala Kaat Diya Jayega”
Pappu Rote Hue: “Yaar, Kesa Ajeeb Dharam Hai
Tumhara, Kabool Karo To Susu Kaat Dete Ho, Na
Karo To Gardan“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek admi bkrian chra rha tha
Sardar:
vey bkrian kithe le chlla en?
Admi:
inhen school chorne ja rha hun
Sardar:
Menu pagal smjhia e?
Aj te atwar a.
Happy sunday!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek panche ur raha tha..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bas urr gya.......
by Mukhtiar Ali (few years ago!)