Sar dard ki goli
Banta: Ek sar dard ki goli dena
Santa Chemist: Thora sochane ke baad, Sar dard
hone ki to koi goli nahi aati
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1240 views
Similar Jokes
ek pathan k janaze main log bhangra daal rahe tahe.
wajha pochi to ek pathan ne bataya k
pehli dafa hum main se koi
Brain Hambrige se mara hai
by Pak101.com (few years ago!)
Zoo Me Ek bandar ne dusre bandar ka hath dekh kar Bataya-Mujhe tumhara future andkar me nazar aa raha hai
Tum Ek din Insan ban jaoge
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: mere frnd ne chupke se mere mbl se meri GF ka number le liya….
Banta: fir kya huya???
Santa: bewakoof kal se aapni he behen ko romantic MSG vej raha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
TEACHER:-Kabir ka koi doha sunao..?
STUDENT:- ganga ji k ghat pe ghatna ghati gambheer, Raheem le gayo Meera ki Pappi fas gaye sant Kabeer...
by Pak101.com (few years ago!)
Two Tigers were resting under a tree
Suddenly A RABBIT passed very fast
Tiger could not make out &Asked "What was that?"
2nd Tiger smiled & said, "FAST FOOD"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Student: Art ki copy mai train banawo, mai 5 mint mai aarahi hon
.
10 mint baad
Teacher: Train dikhawo
Students: Ap late hogayi, Train 5 mint pahle hi chali gayi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Darling ! When Was The Last Time Our Son Wrote To Us ... ?
Husband: Just A Minute Sweetheart ! I'll See The Cheque-Book ...
by Pak101.com (few years ago!)
I never make the
same mistake twice.
I make it five or six
times, just to be sure :P ;)
by @irha@ (few years ago!)
Bholu: Yaar Ek Baat Bata Pappu, Agar Girlfried Ho Toh Kaisi Honi Chahiye?
Pappu: Kya Batau Yaar Girlfriend Toh Aisi Ho Jiski Ankein Aishwarya Jaisi, Baal Kareena Jaise, Aur Chal Katrina Kaif Jaisi Ho…
Bholu: Pagal Sun, Girlfriend Aisi Ho Jo 5 Logo Ke Beech Khadi Ho Sake, Na Ki Aisi Jisko Dekh Kar 5 Logo Ka Khada Ho Jaaye
by Pak101.com (few years ago!)
Dear Customr,
Ab”WAPDA”
Laya Naya Packeg.
“5 Ka 55?
Yani her ghnta 5mint Light jalane
Per 55mint Loadsheding
Bilkul Free.
Faaidy=
1-mobile charge na hone se balance ki bachat.
2-TV na dekhne se gunhaon se bachne k ziada amkanat.
3-Bijli jane pr sabar karne!se jannat mein jane k ziada amkanat.
4-Bijli ane pr shukar karne pr ALLAH k shukar guzar bandon mein shamuliat.
Ye Offr La Mhdud Muddat K Lye Hai
“WAPDA” or awaam ki GAALIAN hamesha ka sath” :p
by Mazhar Khan (few years ago!)