Dekho yaar?
ekho yaar?
kisi ne bilkul khali msg bheja he.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 859 views
Similar Jokes
Banta: What kind of a dog is that ?
Santa: A police dog.
Banta: Oh, but he doesn't look like one.
Santa: That's because he's in the secret service.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:1 over me kitne bal phanke jate hain,
punjabi:6
sardar:bilkul galt ,1 ball 6 bar phainka jata hai
by Sabir shah (few years ago!)
1 Aadmi ki 1 Taang ki Haddi Toot Gae??Hospital Gaya To wahan Doosray Aadmi ki Dono Tangain Tooti Dekh kr Bola ??.?.?.?.?.?.??"Kya Aapki 2 Biwian Hain?
by Muneeb Alam (few years ago!)
Sehwag ko MAYUR pehnao,
Sachin ko PEPSI pilao,
Dhoni ko BRYLCREEM lagwao,
Ganguly ko Chavnpras khilao,
Dravid mein CASTROL bharwao,
yuvraj ko MALAI MARKE LASSI pilao
Lekin in Models ko cricket mat khilao…
by Pak101.com (few years ago!)
GUEST- Beta tumhara janam kis din hua tha ?
CHILD- Wedenesday ko...aur apka ??
GUEST- Sunday ko..
CHILD- Aap jhoot bol rahe ho Sunday ko toh chhuti hoti hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi K Haath Ki 6 Ungliyaan Thien.
Sub Log Usay “AKBAR”kehte thay
Socho Q?
.
Qk AKBAR Uska Naam tha Bai gee
Tujhy Her SmS Main Fankaari Chahiye.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Oye!what R U doing?
Banta- Recording this baby’s voice.Santa- Why?
Banta- When he grows up, I shall ask him what he meant by this.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Aaj breakfast kya kiya?
banta -Sandwiches
Santa -Jhooth Muli ke parathe khaye h na?
Banta -How do u know?
santa-Lips Can Lie But Hips Don't Lie!
by Pak101.com (few years ago!)