Q-Insan or janwar k bacho me kya
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!) / 963 views
Similar Jokes
Me :g bhar k mujhe rone do bhai.:
bhai :kiun kia howa?
Me:aik larki ka number tha molvi ki baton me aa k wo bi delete kar bitha.
by Sabir shah (few years ago!)
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Sardar Se:
Dahi Ki English Btao?
Sardar Sochne K Bad:
,
,
,
,
Milk Sleeping In The Night
And Swairey Swairey Tight.!
by Mohammad Ali (few years ago!)
How Did A Rat Propose A Cat?
..
..
..
..
..
..
..
..
?
?
?
?
?
O Billo Rani
Kaho To Abi Jan Dey Dun
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Mandir Mein Bhagwan Ke Samne Jakar Bola.
Tune Bachpana Diya Cheen Liya,
Jawani Di Cheen Li,
Paisa Diya Wapas Le Liya,
Ab Ye Biwi Di Hai
.
.
.
To De Kar Bhool Gaya Kya…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Mohammad Ali (few years ago!)
kya moh-maya hai!!
Apna baccha roye to dil me dard hota he aur dusre ka roye to sir me..
Apni biwi roye to sir me dard hota heaur dusre ki roye to dil me
by Pak101.com (few years ago!)
Apki Akhein Jheel Jaisi Gehri Hain
Jee Chahta He
K
In Me
.
... .
.
.
Machhliyan Chord Du. ><(((:> ><((((:> ><((((:> ><(((:>
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh: Pent Di Silai Kini Hy?
Tailor: 400 Rs.
Sheikh: Tey Nikar Di?
Tailor: Rs 200
Sheikh: Nikar E C Dey,
Lambai Pairan Tak Rakhin, Namaz Vi Parhni Hondi Ay…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sirdar jee yar dostoun k saath apnay ghar maen baithay houay thay aur unki biwi apni friends k saath holidays per ja rahi thee aur packing ker rahi thee. biwi ki taraf daikhtay houay apnay yaaroun ko kehnay lagay" meri biwi kitni bholi hai. usko pata bhee hai k maen ous k saath nahi ja raha phir bhee wo condom pack ker rahi hai
by Mohammad Ali (few years ago!)