Purani Baat
MUNNA BHAI: Mamu, apun bachpan mein dus maley ke building se gir gaya tha.
MAMU: Aarey, phir kya hua. Bach gaya ki tapak gaya?
MUNNA BHAI: Yaad nehin hai yaar. Bahut purane baat hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Ek Sardar Bar Me Baitha Ro Raha Tha
Bar Tender: Kyo Ro Rahe Ho?
Sardar: Jis Ladki Ko Bhulane Ko Pi Raha Tha Uska Naam Yaad Nahi Aa Raha
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
What Is The Difference
Between Orange & Apple?
Sardar:
The Colour Of Orange Is Orange
But The Colour Of Apple Is Not Apple:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: what do can you do for my daughter
Father: You are ignored
Boy: Y?
Father: I need someone who live for my daughter not who die and leave her alone
MORAL: Ziyada sahnpatti bi thek nhi hoti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ny Chalnge Kia K
Vo Minar E Pakistan Ko Sir Pr Utha Kr India Ja Skta Hy,
Hazaron Log Ekathe Ho Gay
Sardar Bola: “Inu Chuk K Mery Sir Ty Rakho”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Oye waiter ek mast chai pilao jo pura badan hila de.
Waiter : Hamare yahan gaai ka dhoodh aata hai.... Madhuri ka nahin.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Babbu maan's.... Aj din paper da, ajj padhna paina,
Degree nal paya panga poora krna paina.., tusi pass
krdeo thonu fark ni paina, je fail hogya mera kakh
ne rehna
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar sakte ho ?
Funny Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej sakta hu.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Macchar presaan baita tha.2sre ne pucha kya hua?
1st-yaar gajab ho rha h
Chuhedani me chuha,Sabundani me sabun Mgar macchardani me admi so rha he
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Research Says Girls Take Three
Days To Judge A Boy Whether She Likes Him.
Boys Take Three Seconds,
1 Sec.: “Kya Ladki Hai Yaar”
2 Sec.: “Mast Hai Bhai”
3 Sec.: “Bhai Mujhe Pyar Ho Gaya“
by Pak101.com (few years ago!)