Anath Ashram Manager
Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar sakte ho ?
Funny Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej sakta hu.
by Pak101.com (few years ago!) / 1117 views
Similar Jokes
1 Aadmi Rozana
CHeeNi Ka Dabba Kholta Or Band Kar Ke Rakh Deta.
Why.?
Q
.
Ke Doctor Ne
Kaha Tha Ke
Rozana Apni
SuGaR Check
Kya Karo...!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy:tum kon si cream use karti ho?
Girl(itra kar):koi bi nai.
Boy:to kar lia kar kali bangalan
ooo teri khair direct izat ka falooda
by Sabir shah (few years ago!)
Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?
Chintu: Teachar Ne Mara..!
Dad: Tumne kuch Galti Ki Hogi.!!
Chintu: Nhi dady Mai Toh Aaram se So Raha Tha..!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan bachpan se heran-o-pareshan our Tension mai tha
.
.
Yai soch kar ke mairi behn ke 2 bhai hai, owr maira 1 bhai kion?
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
1 Lrki Fouj Mn Bharti hui.
Friend Ne Pucha K Job Kesi Lagi?
Lrki: Bs Yar Sara Din”Yes Sir,Yes Sir”
or Sari raat”Bs sir, Bs sir” Kehte Guzrti Hy.
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai
Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 mah k baby ki birthday kese?
Khan: hmarey haan semester System hai. :-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
The sweetest Reaction of Lovers After a Fight….
Boy:Why r u Sending Me Blank msgs?? . . . . . .
Girl:Because I am not Talking to You…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
musharaf: very sorry to hear abt da bomb blast
near white house at 8 dis morning.
obama: nothing happened here.
musf:whats da time?
obama:7 o'clock
musf: sorry i"ll call u later
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Class Mein Teacher Sab Bacho Se Puchti Hai Tum Bade Ho Kar Kya-Kya Banoge,
Santa Ki Baari Aati Hai Aur
Teacher Puchti Hai.
Teacher: “Acha Santa Tum
Batao Bade Ho Kar Kya Banoge?”
Santa: “Mam, Main Pilot Banunga”
Teacher: “Kyun?”
Santa: “Oh Mam Samajha Karo, Upar Accident Ka Khatra Nahi Hota Na“
by Pak101.com (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)