Anath Ashram Manager

Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar sakte ho ?

Funny Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej sakta hu.

by Pak101.com (few years ago!) / 1117 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

SuGaR Check Kya Karo

1 Aadmi Rozana
CHeeNi Ka Dabba Kholta Or Band Kar Ke Rakh Deta.

Why.?

Q
.
Ke Doctor Ne
Kaha Tha Ke
Rozana Apni
SuGaR Check
Kya Karo...!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Seedhi seedhi Beizti

Boy:tum kon si cream use karti ho?
Girl(itra kar):koi bi nai.
Boy:to kar lia kar kali bangalan

ooo teri khair direct izat ka falooda

by Sabir shah (few years ago!)
Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?

Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?
Chintu: Teachar Ne Mara..!
Dad: Tumne kuch Galti Ki Hogi.!!
Chintu: Nhi dady Mai Toh Aaram se So Raha Tha..!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki soch

1 Pathan bachpan se heran-o-pareshan our Tension mai tha
.
.
Yai soch kar ke mairi behn ke 2 bhai hai, owr maira 1 bhai kion?

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
1 Lrki Fouj Mn Bharti hui.



1 Lrki Fouj Mn Bharti hui.

Friend Ne Pucha K Job Kesi Lagi?

Lrki: Bs Yar Sara Din”Yes Sir,Yes Sir”

or Sari raat”Bs sir, Bs sir” Kehte Guzrti Hy.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan


1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya

1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya

jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai

Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,

1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,

Kisi ne pucha:
6 mah k baby ki birthday kese?

Khan: hmarey haan semester System hai. :-)

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Reaction of Lovers After a Fight

The sweetest Reaction of Lovers After a Fight….

Boy:Why r u Sending Me Blank msgs?? . . . . . .

Girl:Because I am not Talking to You…!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I call u latter

musharaf: very sorry to hear abt da bomb blast
near white house at 8 dis morning.
obama: nothing happened here.
musf:whats da time?
obama:7 o'clock
musf: sorry i"ll call u later

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bade Hokar Kya Banoge?

Class Mein Teacher Sab Bacho Se Puchti Hai Tum Bade Ho Kar Kya-Kya Banoge,

Santa Ki Baari Aati Hai Aur

Teacher Puchti Hai.
Teacher: “Acha Santa Tum

Batao Bade Ho Kar Kya Banoge?”

Santa: “Mam, Main Pilot Banunga”

Teacher: “Kyun?”

Santa: “Oh Mam Samajha Karo, Upar Accident Ka Khatra Nahi Hota Na“

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .

1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.

1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook