Santa apne jeb mai
santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka name chalta hai
by Pak101.com (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM
Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!
SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.
To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,
Lekin Gamlay Sameet.
by Pak101.com (few years ago!)
Train Main 1 Machir 1 chiness k sar pe baitha , wo usko pakar k kah gaya
phir ek machir Kanjus pe baitha , usne pakar k chiness se pucha "Khareedo Gaye?"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-GOD 1 kudi chahiye
God-Tu Muslim h to
KATRINA KAIF
dunga
Banya h to
YANA GUPTA
Pnjabi h to
KAREENA KAPUR
Bol tera nam kya h
Santa
MOHD SANTA SINGH AGGRWAL
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:Yar ye AAHO kon Log bolty h
Sardr:Bhai ye Jo PeNdu unParh jahil Gawar LoO hoty h wo Bolty H
Admi:Acha Aap Parhy Likhy HeN
Srdar:AaHo
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa aur Banta k bich me fight ho rahi thi..
Banta- Saale main tere kapde phaad k tujhe nanga kar doonga!!
Santa- Dekh serious ladai me Romantic baat mat kar!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Will you marry , after i die .
Wife : No i will live with my sister.
Wife : Will u marry , after i die .
Sardar: No i will also live with your sister.
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi mein 'GirlFriend' banana bhi bahut zaruri hai..!
Kyu ki...
.
.
"Zindagi mein KHUSHIYAN hi sab kuch nahi hoti..!!
.
.
TENSION bhi zaruri hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Dr: Yeh Urine Sample Nahi, Apple Juice Hai Khan’s Wife: Ek Phone Kar Loon?
Dr: Why? Wife: Khan Shab ko Batana Hai K Urine Bottle Un k Tiffin Main Chali Gai Hai…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ke lips jale hue the
Banta: Kaise jale
Santa: Wife ko railway steation drop krne gaya tha.
Banta: To?
Santa: Khushi ke mare.
Train ke engine ko choom liya :*
by Asim Raza (few years ago!)