Girlfriend ko gift

SANTA-YAR MUJHE APNI GF KO GIFT DENA HAI.
BANTA-DIAMOND RING DE DO,
SANTA-NHI YAR AISI CHESE BATAO JO KABHI
PAHNI NA HO
BANTA-GENTS KACHHA DE DE

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 971 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

3 Best Things in Life

3 Best Things in Life
.
.
.
.
.
1. Raat ki Neend
.
.
2. Dopahar ki Neend
.
.
3. Subah ki Neend …

by Pak101.com (few years ago!)
Kitchen mein cooker

Kitchen mein cooker aur kadai hote hain...

Cooker: haye tu kitni kaali hai.

Kadai: Sale phir bhi mujhe dekh kar seeti marta hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Bevkoof Kaun?

Ek Pathan Angoor Bech Raha Tha, Magar Keh Raha Tha Aaloo Le Lo Aaloo.

Ek Admi Ne Kaha: “Khan Saab Ye To Angoor Hai?”

Pathan Gusse Se: “Chup Ho Ja Bevkoof, Warna Makhiyaan Aa Jayengi.“

by Pak101.com (few years ago!)
aj to che pene ka

Santa Banta se bola “Bhai aaj to chay peene ka
maza aa gaya.”
Banta : Santa Jee, agar billi ne dudh me muh na
mara hota to aur bhi maza aata!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ek ghar ke niche su su kar raha tha

Santa ek ghar ke niche su su kar raha tha ,uspar ek Aurat boli “dikhta nahi diwar hai>:O” ,
Santa bola : thoda side se dekho dikh jayega :D heheh

by Tanveer Hussain (few years ago!)
centery


Sachin ki century nahi hone denge

Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.

Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?

Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girlfriend Ko Test Karna Galat Baat Hai

Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai

Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,

Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek chor chori karne ek ghar me ghusa:

Ek chor chori karne ek ghar me ghusa:

Malik-Kaun hai..??
Chor-Miyaau
Malik-Kaun hai..??
Chor-Miyaau
Malik-Kaun hai..??
Chor-Saale billi hun billi.....!!

by Pak101.com (few years ago!)
Ek police Inspector ke ghar

Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.

Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.

Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Sawab mile ga

Pathan :mujh se shadi karo sawab mile ga
larki:wo kaise

pathan:jo hamara beta paida ho ga hum us ka naam sawab rakhe ge

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook