Tofanon ka sabab Susral wale
Samander se keh do apni mojain sanbhal ke rakhy.
Ae dost
zindagi me tofaan lane k lye susral wale kafi hain
by Sabir shah (few years ago!) / 805 views
Similar Jokes
The janaza of aashiq is nikla
from the gali of mehbuba with very zor-shor
.
The mehbuba jhaaki from the door
&
boli Mar gaya haramkhor.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patni- shadi se pahle aap roj gift dete they,par ab nahi dete,kyu? Pati: kabhi tumne machuware ko machli pakadne ke baad usey dana dalte dekha hai kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Boy :Tumhare Pen me ink nahi hai kya?
Girl :andhay h0 kia?chal t0 raha hai..
Boy :Acha t0 apna Number t0 likh ker dikha0.."
Yeh b zaror Zubaida apa ka totka hi lag raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan; Ham 25 Bhen Bhai Hain,
Girl; Keya Tumahre Ghar
Family Planing Wale Nahi Aye.?
Pathan; Aya Tha Madarsa Samajh K Wapas Chala Gaya…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Kya Daru Pine se khaansi jati h?
Banta: Kyun nhi jayegi? Jab mera ghar, khet, paisa sab kuchh chala gaya to teri khansi kya cheej h
by Pak101.com (few years ago!)
1dost:Agr Me Subah Apni Car Me Niklu To
Sham Tak Me Apni Aadhi Zamee B Nahin Dekh Sakta
2ra dost:Hamare Pas B Pahle Aisi Hi Car Thi..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A girl was visiting her blonde friend, who had acquired two new dogs, and asked her what their names were.
The blonde responded by saying that one was named Rolex and one was named Timex.
Her friend said, "Whoever heard of someone naming dogs like that?" "HELLLOOOOOOO......," answered the blond. "They're watch dogs!"
by Pak101.com (few years ago!)
Sharma:- Ek Problem He
Yaar, Meri Beti Jawaan Ho Gai He Kya Karu.?
Verma:- Jawaan Ho Gai Hai To Border Pe Bhej De,
Sare Jawan Wahi Jate He.
by Pak101.com (few years ago!)
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Mohammad Ali (few years ago!)
Friend (Santa) se: Me Tennis k barey me Tum sy
Ziada Janta hun.
Santa: Acha te aey duss k Tennis de Net wich
kinnay Moray honday ne.:-
by Tanveer Hussain (few years ago!)