my wife is too good
Man : My wife is too good. She can talk on any subject for hours.
Friend : Ahh!!! my wife is better, she does not even need a subject to talk about!
by tanveer hussain (few years ago!) / 819 views
Similar Jokes
Teacher: Es Mohawary ko estimal karo "Mun mai Pani aana"
.
Sardar Student: Jaise hi mai ne Nal ko mun laga ke chalo kia, mere mun mai pani aagia"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pathan Ne Mobile K Sath Ek Kenchi Bhi Lee. Kisi Ne Pocha
Khan Sahab Kenchi Q Lee?
Pathan: O Yara Kabhi Kabhi Call Katni Bhi Parti Hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Marez:doctor se mere danton main dard rehta hay or ab to danto main kerah bhi lag gya hay.bataye doctor sahib main kya karon?
Doctor….aap aik mahn tak ras or chay lein is ke alawa kuch na khayein .
Aik mahn tak marez rozana sirf or sirf chaye or ras par guzara karta raha magar aik din ras& khatam ho gye jis par marez ne socha ke chalo aj main sirf chaye pee leta hun.aaj guzara ho hi jaye ga.kal ras le aaon ga magar
kere ko acha na laga,foran bahir nikal kar kehne laga
Uncle aj ras nahi hay kya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa asked his frend,"kya tumharay underwear mein suraakh hain?"Frend replied "No"Santa said,"tou phir taangain kahan sey daalta hai saalay..."
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka kisi se jhagra ho gaya
pathan ne us ki tasweer le kar qabistan me laga di aur neche likh dia
comming soon.
by Sabir shah (few years ago!)
Sister to Brother:-
What Are You Going To Gift Grandma On Her Birthday?
Bro: A Football
Sis: But Grandma Does Not Play.
Bro: On My Birthday She Gave Me Bhagvat Gita.!
by Pak101.com (few years ago!)
A Colgate's reporter comes on Pappu's door
Reporter:"kya aapke toothpest me namak
hai.. ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pappu:"chal bhag saali.. kal ko puchegi kya
aapke shampoo me garam masala hai.. ?? :/
.
.
Pappu Rocks Repoter shocks..
by Pak101.com (few years ago!)
Best Sms of 1947.
.
.
Tab Mobile tha kya?
Kabhie to thora dimagh ka istamaal kar liye karo!
Bas Sms parhne ki lagi rehti hai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru
by Razzi (few years ago!)
Husband: What’s Hypnotism?
Wife: Kisi ko apne Bas Me
kar K us se Man chaha kaam
karwana.
Husband: Arey nahi isey to Shaadi
kehte Hen...;-p
by lescol (few years ago!)