Who‘s dear & near friend…

Who‘s hot… Its U,
Who‘s
Charming… Its U,
Who‘s
Sweetest.. Its U,
Who‘s
Intelligent… Its U,
Who‘s dear & near friend… Its U
Who‘s a liar.. Its me

by Abdul Hannan (few years ago!) / 887 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Me Maa Banne Wali Hu..

Beti : Me Maa Banne Wali Hu..

Papa : Besaram,Kya Keh Rahi He ?

Beti : Aap Ne Hi To Kaha tha Jab tak Me Kuch Ban Nahi Jati Aap 'ACTIVA' Nahi Dilaoge.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek servey se pata chala

Ek servey se pata chala hai k

Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.

by Pak101.com (few years ago!)
sanata babata

Santa ke lips jale hue the

Banta: Kaise jale

Santa: Wife ko railway steation drop krne gaya tha.

Banta: To?

Santa: Khushi ke mare. Train ke engine ko choom liya :*

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tumhe kal subah 5 baje

Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
She Is Kidding.

She Is Kidding...

Sardar:Translated Into Urdu...

"Woh Bachey Dey Rahi Hai" ... =D ;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Macchar presaan baita tha.2sre

1 Macchar presaan baita tha.2sre ne pucha kya hua?
1st-yaar gajab ho rha h
Chuhedani me chuha,Sabundani me sabun
Mgar macchardani me admi so rha he

by Pak101.com (few years ago!)
Divyansh ek din

Divyansh ek din samose ke sirf aloo kha rha tha aur bahar ka fek raha tha.kisi ne usse puccha ki voh sirf samose ke aloo kyo kha raha hai

Diyansh bola doctor ne mujhe bahar ki cije khane se mana kiya hai

by Pak101.com (few years ago!)
Zardari tax 20%

easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Example Of Chor Ki Daadi Mein Tinka

Example Of Chor Ki Daadi Mein Tinka
Pappu Apni Wife Se – Suno ghar ka sara saman
chupa do…. Mera ek dost aa raha hai….
Wife – Aisa kyun, Woh chura lenge kya….
Pappu - Arey nahi yaar pehchan lega…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Proud To Be Pakisani

Indian:
Humare Mulk Me Taj Mahal Hy
“Lekin Uske Andar Parinda B Par Nahi Mar Sakta”

Missri:
Humare Mulk Me Itna Husn He
“Lekin Kisi Larki Ko Koi Touch B Nahi Kr Sakta”

American:
Humare Mulk Me Esi Police Hy
“K Koi Hiley To Police Pohnch Jati Hy”

Pakistani:
Hum Woh Qoum Hein
K “Misar” Se Larki Utha K
“Taj Mahal” Mai Date Maar K Wapas Aa Jaen Tab Bhi “America” K Abbay Ko B Pata Naa Chale.
*Proud To Be Pakisani*

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook