Techar:Galti hone pe maafi magne
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!) / 1080 views
Similar Jokes
Munna: Abay Circuit! Jaa Baajo Walay Ghar Say Doctor Ko Bula Ke Laa, Meri Tabiat Kharab Ho Reli Hai.
Circuit: Aey Bhai ! Aap To Khud Doctor Ho.
Munna: Bolay To Meri Fees Buhat Zyada Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji is trying to commit suicide on the railway tracks and he takesalong some wine and chicken with him.
Somebody stops him and asks "kyon bhai ye sab kyon leke baithe ho?"
Sardarji replies "Saali train late aati hai kahin bhook se na marjaun"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ladki ka baap-tum mere ladki se kitne mahine se pyaar karte ho.
Boy-char mahine se .
Baap-main kaise maanu.
Boy-aur paanch mahine ruko,yakin ho jaayega
by Pak101.com (few years ago!)
pathan used to go to college with his donkey...
After few years he had to go alone...
Why?
Because the donkey graduated...!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik shakhs hanpta hua railway incharj kay pas aaya aur kehnay laga.
Janab! Aanay wali rail foran rok di jaye. Rastay mein is kay ulatnay ka khatrah hai.
Chunancha khatray kay pesh nazar rail kehin door rokwa di gayi aur railway kay officer is aadmi kay sath khatray wali jagah ka muaina karnay chalay gaye. Is shakhs nay railway line par paray kelay kay chilkay ki taraf ishara kartay huye kaha: Janab! Rail ko is chilkay say phisal kar ulatnay ka khatra tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Give english translation of, “Bazar mein goliyan chal rahi hai”.
Santa replies: The tablets are walking in the market.
by Pak101.com (few years ago!)
1980 girls:maan me jeans pehanun gi.
Maan:nai beti log kia kahen ge
2014 girls:maan me mini skirt pehanun gi
maan:pehan le beti kuch to pehan le.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar (Larki ko chertay hoe) Hor Soniye ki hall ey…?
Larki (Ghuse sy) jo tere behan ka hai
Sardar (Hans ker)Acha acha,tay Tannu V kaka hon wala Ay..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ladki :"Meri maa ko tum bahat pasand aye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ladka(sharmate hue) : To kya huwa
.
.
.
Mei tumse hi shaadi karunga
.
.
.
.
.
Aunty se kehe dena mujhe bhul jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Mai Samne Wali Building pr bina Hafe Chad skta hu
SANTA: Nhi Chad skte!
BANTA: Agar chad jau toh kya doge? SANTA: dhakka.!
by Pak101.com (few years ago!)