Tm tu khete they

Biwi : Tm tu khete they shadi k
Bad b mujh se pyar kro gay?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband: mujhe kia pata tha k tmhari shadi mujh se
H ho gi…………………..D

by Pak101.com (few years ago!) / 976 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bhai sahab time kya hua?

Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Friend Se

Sardar Friend Se
Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga.
Friend: Kyon?

Sardar: Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.

Friend: To Kya Hua??

Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Beta khana khayega

Mom: Beta khana khayega?
Beta: Na
Mom: Ladu khaiyega??
Beta: Na
Mom: Mithai Khaiyega?
Beta: Na
Mom:ice creame khaiyega?
Beta: Na
Mom: Baap pe gaya hai THAPAR hi khayega!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Breaking Newz

Breaking Newz

Tariq Road aur Saddar per 1 car dekhi gayi hai

jis me mein dhamaka khaiz

.

.

.

.

Bachiyan hain.

HAnso mat

.

.

DHONDO….!!

Kamino

by hearthackervsgirls (few years ago!)
photo leni hai.

SANTA:- yaar tujhe bus me thapad kyo pada?

BANTA:- pata ni yaar,meri photo niche gir gayi thi maine kaha bahenji jara sari uppar karna photo leni hai.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed these days?

Why is Salman Khan disturbed these days?

Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi badnaam ho gayi hai…

by Pak101.com (few years ago!)
Le Pakad Aur Aish Kar

Ek Baar Bhikhari Bikh Mangte Hue Santa Ke Ghar Jata Hai Or Kehta Hai

Bhikhari: “Aapke Padosi Ne Mujhe Pet Bharke Khana Khilaya Hai, Aap Bhi Kuch Khilao?”

Santa: “Yeh Le Hajmola Ki Goli Aur Apna Khana Pacha

by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan 1930 men manzoor hogaya tha!

Pakistan 1930 men manzoor hogaya tha!
Per azad 1947 men kun hua?
.
.
.
17 sal se faisla kar rahe the k pathan kon leyga aur sardar kon leyga!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aapko kya problm hai

Doc: Aapko kya problm ha?

Mreez: Patlay motion
doc: Kitne ptlay?
Mrez: Boohat ptlay

doc: phir b kitne?

Mrez: Itne k Aap us se kulli kr sakte hein.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Meri Premika Ki Mang

Santa:Meri Premika Ki Mang Itani Badi Thi Ki Mujhe Usase Rishta Todna Pada.
Banta: Uski Mang Kya Thi

Santa: Shadi ki.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook