Tm tu khete they
Biwi : Tm tu khete they shadi k
Bad b mujh se pyar kro gay?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband: mujhe kia pata tha k tmhari shadi mujh se
H ho gi…………………..D
by Pak101.com (few years ago!) / 976 views
Similar Jokes
Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Friend Se
Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga.
Friend: Kyon?
Sardar: Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.
Friend: To Kya Hua??
Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Mom: Beta khana khayega?
Beta: Na
Mom: Ladu khaiyega??
Beta: Na
Mom: Mithai Khaiyega?
Beta: Na
Mom:ice creame khaiyega?
Beta: Na
Mom: Baap pe gaya hai THAPAR hi khayega!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Breaking Newz
Tariq Road aur Saddar per 1 car dekhi gayi hai
jis me mein dhamaka khaiz
.
.
.
.
Bachiyan hain.
HAnso mat
.
.
DHONDO….!!
Kamino
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA:- yaar tujhe bus me thapad kyo pada?
BANTA:- pata ni yaar,meri photo niche gir gayi thi maine kaha bahenji jara sari uppar karna photo leni hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed these days?
Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi badnaam ho gayi hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Bhikhari Bikh Mangte Hue Santa Ke Ghar Jata Hai Or Kehta Hai
Bhikhari: “Aapke Padosi Ne Mujhe Pet Bharke Khana Khilaya Hai, Aap Bhi Kuch Khilao?”
Santa: “Yeh Le Hajmola Ki Goli Aur Apna Khana Pacha
by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan 1930 men manzoor hogaya tha!
Per azad 1947 men kun hua?
.
.
.
17 sal se faisla kar rahe the k pathan kon leyga aur sardar kon leyga!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Doc: Aapko kya problm ha?
Mreez: Patlay motion
doc: Kitne ptlay?
Mrez: Boohat ptlay
doc: phir b kitne?
Mrez: Itne k Aap us se kulli kr sakte hein.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa:Meri Premika Ki Mang Itani Badi Thi Ki Mujhe Usase Rishta Todna Pada.
Banta: Uski Mang Kya Thi
Santa: Shadi ki.
by Pak101.com (few years ago!)