Boy vs girl
Boy:bus aur girl aik jaisi hoti hain aik jati hai dusri aa jati hai.
Girl:boy aur autoricksha 1 jaise hote hain aik bulao 4 aa jate hain.
by Sabir shah (few years ago!) / 851 views
Similar Jokes
Larki Doctor se:
Meri Skin Bohat Ziada Mulayem, Soft aur Sensitiv ha aur Mera Rung B Bohat Gora hai, Main Raat ko kya Laga kr Soya kron?
Doctor:
"KUNDI"....
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Ye TV kitne Ka h?
Salesman: 1lakh Rs.
Santa: Y anythin Special?
Sal: Light chali gyi to Automatic off ho Jayega..
Santa: Oh,pack it..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: 1 Kg Pakora dena
Halwai ne jaise hi tel me garm karke nikala
Santa: Abe kanjoos, Pani me dho ke de raha hai, kuch surf saboon to dal deta
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Meray pass aap k liay aik bad news and aik bohat bad news hai.
Patient: Well, pahilay bad news batain.
Doctor: lab k test results k baad aap 24 hours aur zinda rahain gay.
Patient: 24 HOURS!!! Aur bohat bad news?
Doctor: Mai aap ko 24 hours se talaash kar raha tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sonu Went To International Cooking Contest
When Judges Came Near Him He Was Moving Spoon In Empty Karhai
Judge- Kya Bana Rahe Ho
Sonu- ULLU
by Pak101.com (few years ago!)
3 Kale Dosto Ko GOD Ne Vardan Offer Kia
1st-Muje Gora Bana Do
2nd-Muje B
3rd-Hi Hi Hi,Inko Fir Se Kala Bana Do
Moral-Kch Dost Kamine Hi Rehte H
by Pak101.com (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!
pathan bola full kar do:-D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Judge: How can you prove you were not speeding your car?
Man: Sir, I was on the way to bring back my wife from her mother's home! Judge: that's all, case dismissed
by tanveer hussain (few years ago!)
Once a programmer drowned in the sea. Many Marines where at that time on the beach, but the programmer was shouting "F1 F1" and nobody understood it.
by Mohammad Ali (few years ago!)