Santa:yar kende ne zindgi
Santa:yar kende ne zindgi 4 dina di ey. banta:aho!
banta:te fer test match kyn 5 dina da honda ey?
by Pak101.com (few years ago!) / 942 views
Similar Jokes
Policeman:” Sab kuch
bata dovarna chaddi
utar
ke marunga..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Santa:”Sir, Galti maine ki
hai, to Aap kyun apni
chaddi utaroge..???…:P:D
by Mohammad Ali (few years ago!)
During The Match,Batsman LBW Hua:
1 Pathan Doosre Se: Log Hum ko Pagal Samajhty hain,
Yahan to Sab Pagal Hain,
Lagi Batsman ko hai Aur Cheekh Bowler Raha Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Marriage is a three ring circus: an engagement ring, a wedding ring, and suffering.
by khalid hussain (few years ago!)
A physics student proposing a chemistry girl:- I luv u more than
an electron wants 2 attract
proton.
.
Girl:- Oye carbon monoxide,
apna conical flask jaisa face le k foran yahan se reduce ho jaa, es
se pehle ki tujhe oxidise kar du
or tu reaction ke qabil bhi na
rahe.
.
. .
.
Kambakht graphite ki
aulad ;) :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Boy!
Apne ghar walo ko chordia tere lye,sb se rishta toor dia tere lye, tune aj tk kia hi kya mere lye. .
Larki!
Munni budnam hoe darling tere lye.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Main ijhar mohabat kar ke thak gaya,
Tab pat chala sali yeh toh behri hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek aadmi ko raaste mai patthar
mila..
Us par likha tha "isse palat do,
kuch ban jaoge
.
.
.
.
"Jaise hi usne palta dusri taraf
likha tha...
.
.
.
.
.
'Mubarak ho tum Bewkuf Ban
Gaye..
by Asim Raza (few years ago!)
1st men : aisa kon sa department hai jaha ladies ko bharti nahi kiya ja skta.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2nd Men : fire brigade q k ladies ka kam aag lgana hota hai bujana nahi,
l.o.l
by Toqeer shamshad (few years ago!)
Little boy: Aunty, what is inside your stomach?
Pregnant Lady: It's a cute little baby.
Little Boy: If it is cute, why did u eat it?
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi: Mere khayal main hamari beti ki kisi Larkay k sath Setting ho gai hai...
Husband: Woh kese?
Biwi: Kyon k woh kafi dino se Balance k Paise nahi maang rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)