1girl fansi laga kar suicide kar rhi thi
1girl fansi laga kar suicide kar rhi
thi
Santa ne window se dekha,
Socho santa kya bola hoga?
... .......
.
.
.
.
Sirf latkne se height nhi
badhegi,mummy ko bolo complan
pilaye
by Pak101.com (few years ago!) / 1153 views
Similar Jokes
Boy Teasing A Girl: Ae Chalti Kiya?
Girl: Kaha?
Boy: Wherever You Say
Girl: Ok Lets Go Shopping
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: Kasam Se Didi , Aapke Sath Toh Na Mazak Krna Bhi Gunaah Hai
by Numan Malik (few years ago!)
Marriage is the day
when groom sitting beside his bride
on stage thinks to see the hot and
beautiful chicks that
!
!
!
!
!
!
!
Where they all were before my marriage?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Bill Gates: Tusi bade pagal ho!
Gates: Why?
Santa: Surname Gates rakha hai. Or business WINDOWS ka karde ho.
by Mohammad Ali (few years ago!)
ek dihati nay "A" say "Z" tak angrazi(english)
k horuf(words) yaad karliya.
ek din os ki mulaqat ek shahri say huvi.
os nay shahri say pucha,
"tom kitnay paday ho?"
shahri nay kaha"BA" tak,
dihati ye sun kar hansa aor kaha "wah baboo,
do harf padliya aor wo b ultay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Qatil: Try karo ke umar qaid ho jaye maga saza-e-mot na hojay
.
Pathan Lawyer: Tum fikar mat karo
.
After Case
Qatil: Kya howa?
Pathan: Boht mushkil se umar qaid howi, warna adalat tu reha kar rahi thir
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Sardar:
Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Pak101.com (few years ago!)
Rays emitting from the bo0ks are directly proporti0nal to sleepiness….,
“STUDENT’S 1ST law of nalaiqness”
by Mazhar Khan (few years ago!)
First Sardar Ji: What are the fastest means of communication ?
Second Sardar Ji: Telephone, Television, Tell-a-woman
Need still FASTER - Tell her NOT to tell ANY ONE.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kaun Kitna Kanjoos Hai Iss Baat Ko Lekar Santa Aur Banta Ke Beech Behes Ho Rahi Thi.
Banta: “Main Itna Kanjoos Hoon Ke Apne Honeymoon Par Akela Hi Chala Gaya Aur Apne Paise Bachaye”
Santa: “Arrey Ye Bhi Koi Kanjoosi Hui, Meri Sun, Mene Apni Biwi Ko Apne Dost Ke Sath Bejh Diya Aur Poore Paise Bachaye“
by Pak101.com (few years ago!)