Boy to Gym coach
Boy to Gym coach: I want 2 impress this cute girl, which machine should I use? Coach: Use the ATM machine outside the gym.
by Pak101.com (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
1st Sardar: Agr main khjoor k darakht pe charr jaon,
to kia engineering college ki larkian nzer aen gi?
.
2nd Sardar: Han! Or hath chor de ga tu medical college ki bhi .
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to doctor:
When I sleep, monkeys
play football in my dreams.
Dr:No problem,
just take this medicine b4 sleep.
Sardar: Kal se khaonga aaj final hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Man to Hotel Manager : Jaldi Chalo, Meri Wife Khirki se kudh kar jaan dena chahti hai.
Manager : So .. Sir What can I Do?
Man : Abey Saale ! Khirki nahi khul rahi.
by Pak101.com (few years ago!)
If ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I'll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Judge:tumahara juram sabit ho chuka hai kal tumen phansi pe latkaya jae ga.
Sardar:wo to mujhe pata hai par utara kb jae ga sham ko hum mongphali bechta hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Diwaar Par Likha Tha: “Yahaan Kutte Susu
Karte Hain”
Santa Ko Badi Zor Se Susu Aaya Thha, Usne Idhar
Udhar Dekha Ki Koi Bhi Nahi Dekh Raha To Waha
Susu Kar Diya.
Fir Muskura Kar Bola: “Ise Kehte Hai Dimaag, Susu
Maine Kiya Naam Kutte Ka Aaya“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?
Pathan:AMROOD khanayBandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;
pathan. pata ha:Main AMROOD sath laya hon..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Engineering Student Ne Hostel Se Apne Father Ko Letter Likha:
No Money,
No Fun,
Your Son.
Kuch Dinon Baad Father Ka Letter Aaya, Jisme Likha Tha:
How Sad,
Very Bad,
Your Dad.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy peeke Ghar aaya aur,
Dad se Bachne ke liye 1 badi Book leke Padne Laga....
Dad:- Peeke aya hai...??
...
...Boy:- No Dad..!!
.
.
.
.
.
Dad:- to Suitcase khol ke kya Bak Bak kar raha hai.....!
by Pak101.com (few years ago!)